וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמייל תקשורת תיסחר גם בתל אביב

ערן גבאי

9.11.2007 / 9:00

באחרונה השלימה סמייל תקשורת, שבבעלות איש העסקים שאול אלוביץ', הנפקה בנאסד"ק לפי שווי של 300 מיליון שקל

לאחר שחברת סמייל תקשורת (המיזוג בין אינטרנט זהב-קווי זהב) - ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, שבבעלות איש העסקים שאול אלוביץ' - השלימה בשבוע שעבר הנפקה בנאסד"ק וגייסה 80 מיליון דולר, היא נמצאת כעת בדרך לרישום כפול למסחר גם בתל אביב. החברה שנסחרת לפי שווי של כ-300 מיליון דולר, כבר פנתה בעניין לרשות ניירות ערך, והיא צפויה להיסחר ברשימת חברות ת"א 100.

סמייל תקשורת הנפיקה לפני שבוע בנאסד"ק במחיר של 12 דולר למניה, הנמוך מהמחיר שיועד להנפקה בטווח של 14-16 דולר. כספי הגיוס מיועדים בחלקם לצורכי פירעון סדרת אג"ח ופירעון התחייבויות קצרות מועד. אחרי הוצאות ההנפקה, התמורה לחברה הסתכמה בכ-72.7 מיליון דולר.

אינטרנט זהב מחזיקה כעת בכ-73% ממניות החברה. סמייל תקשורת היא החברה הראשונה בישראל שקיבלה רישיון VOB (טלפוניה על גבי האינטרנט). היא נמצאת בתנופת השקעות בחוות שרתים חדשה, בשטח של כאלף מטר, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, ובהרחבת אתר שירות הלקוחות של החברה בראשון לציון, בהשקעה של מיליוני שקלים רבים נוספים.

פעילות התקשורת של סמייל תקשורת ייצרה לאינטרנט זהב ברבעון השני של 2007 הכנסות של 277.3 מיליון שקל, כשהרווח התפעולי של הפעילות צמח לכ-40.3 מיליון שקל, לעומת כ-31 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007. ה-EBITDA של פעילות התקשורת הסתכמה בכ-62 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully