וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריל נטוורקס השיקה את RealOne - נגן מדיה חדש שיתחרה בנגן המדיה של מיקרוסופט

סן חוזה מרקיורי

24.9.2001 / 9:15

נגן המדיה החדש ייכלל בשירותי המנויים של ריל נטוורקס, המאפשרים צפייה בשידורי ליגת הבייסבול וה-NBA והורדת שירים תמורת תשלום

ריל נטוורקס מתעתדת להסיר היום את הלוט מעל נגן המדיה המשולב החדש שפיתחה, המיועד לחזק את מעמדן הנחלש של נגניה כנגד המתחרה - נגן המדיה של Windows.

נגן המדיה החדש - RealOne - מקבץ את כל קבצי המדיה למקום בודד ומאפשר למשתמשים גישה אל תכני המוסיקה, הווידיאו והרשת באמצעות יישום יחיד. הממשק התלת חלוני יאפשר לצפות בשידור וידיאו, להקשיב לקובץ מוסיקלי ולקרוא נתונים שיזרמו מהרשת בעת ובעונה אחת. נגן המדיה החדש יהיה זמין להורדה מאתר החברה בתוך 60 יום.

נגן המדיה החדש ייכלל בשירותי המנויים של ריל נטוורקס, המאפשרים צפייה בשידורי ליגת הבייסבול וה-NBA והורדת שירים תמורת תשלום מ-Warner Music ,EMI ו-BMG.

הנגן החדש מהווה צעד ראשון של ריל נטוורקס בדרך להפיכתה מחברת streaming-media בעלת שרתים רבי עוצמה לאוגרת תוכן (content aggregator).

אנליסטים טוענים שריל נטוורקס נאלצת לעבור לעסקי התוכן בשל חדירתה של מיקרוסופט לשוק תוכנות הנגנים. הסטטיסטיקות האחרונות מצביעות על כך שלראשונה עלה השימוש בנגן המדיה של מיקרוסופט על השימוש ב-RealPlayer ו-RealJukebox, נגני המדיה של ריל נטוורקס.

קיימת גם האפשרות שריל נטוורקס תמצא עצמה במצוקה דומה לזו שבה נתקלו מפתחות תוכנה מצליחות כמו לוטוס ונטסקייפ, שראו כיצד נתח השוק שלהן מתאדה עם הפיכתם של היישומים המתחרים של מיקרוסופט לחלק ממערכת ההפעלה חלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully