וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסביל, המפתחת תוכנות חיוב וגבייה לחברות תקשורת, פיטרה 25 מ-100 עובדיה

הארץ

24.9.2001 / 9:53

לדברי נשיא החברה, מיכה הימלמן, הכנסות החברה השנה יהיו בהיקף של פחות מ-10 מיליון דולר

מאת דבי קאופמן

חברת התוכנה מקסביל (MaxBill) מפתח תקוה פיטרה בימים האחרונים 25 מ-100 עובדיה. נשיא החברה, מיכה הימלמן, אמר שהחברה מנסה להתייעל ולצמצם בעובדים שאינם יעילים, ובמקביל לגייס עובדים טובים יותר. "עכשיו זו תקופה טובה לעשות חילופי עובדים, מכיוון שיש הרבה עובדים טובים שפוטרו בחברות אחרות", אמר.

לדבריו, לחברה יש הכנסות והיא ממשיכה לקבל הזמנות לפרויקטים חדשים. עם זאת הודה כי מדובר בתקופה קשה והוסיף כי הוא מקווה "שהחברה תצליח לשרוד אותה".

מקסביל נוסדה ב-97' בידי הימלמן. החברה מפתחת תוכנות חיוב וגבייה (Billing) לספקי שירותים בתחומי התקשורת, הגישה רחבת הפס לאינטרנט והתשתיות. עד כה חתמה על כמה עסקות גדולות עם חברות מחו"ל.

חברת US2 האמריקאית, המספקת שירותי חיוב לחברות, רכשה לפני כשנה את תוכנת מקסביל תמורת 1.5 מיליון דולר. חברת התקשורת הבריטית Craneרכשה את המערכת באוקטובר 2000 תמורת 1.2 מיליון דולר. באותו חודש נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין מקסביל לבין Openet Telecom, לאספקת שירות חיוב וגבייה לספקי תקשורת.

בנובמבר 2000 אמר הימלמן שהחברה נמצאת בתהליך גיוס הון בהיקף של 15 מיליון דולר לפי שווי חברה של 70 מיליון דולר. עד להודעה זו גייסה החברה 8 מיליון דולר. באותו זמן העריך הימלמן כי הכנסות החברה ב-2001 יסתכמו ב-16 מיליון דולר. אתמול אמר כי הכנסות החברה השנה יהיו בהיקף של פחות מ-10 מיליון דולר. לדבריו, באפריל 2001 השלימה החברה גיוס הון בהיקף של כמה מיליוני דולרים, ולכן אינה סובלת ממחסור במזומנים ואינה מנסה לגייס כיום הון נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully