וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ENow הישראלית גייסה 9.45 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס שלישי

צורי דאר

24.9.2001 / 10:35

את הגיוס הובילה הדסון ונצ'רס, והשתתפו בו, בין היתר, אנטרטיינמנט מדיה ונצ'רס ו-CAP ונצ'רס; ENow גייסה בשנה שעברה 30 מ' ד' לפי שווי של 70 מ' ד' אחרי הכסף

חברת הסטארט אפ ENow הודיעה היום על השלמת סבב גיוס הון שלישי בסך 9.45 מיליון דולר. את הגיוס הוביל משקיע חדש - הדסון ונצ'רס - והשתתפו בו אנטרטיינמנט מדיה ונצ'רס, פניקס פרטנרס, ברודבאנד פרטנרס ו-CAP ונצ'רס. על פי החברה, הגיוס ישמש להאיץ את פרישת והטמעת פיתרון KnowledgeHub של החברה בסביבות ארגוניות.

eNow נוסדה ב-1999 על ידי עדו סגל. החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ושירותים שנועדו לכרייה של אינפורמציה ממגוון של מקורות וסוגי מדיה. מוצר הדגל של החברה נקרא KnowledgeHub והוא מאפשר להגדיר מראש נושאי חיפוש ולקבל עדכונים בזמן אמת לגבי הנושאים המוגדרים.

בעבר נקראה eNow בשם ChatScan - שמו של השירות הראשון שהיא הציעה. שירות זה מאפשר כיסוי וסריקה של אלפי חדרי שיחה במקביל וכריית מידע מהם לפי חתכי עניין מוגדרים מראש.

בספטמבר 2000 eNow גייסה 30 מיליון דולר לפי שווי חברה של כ-70 מיליון דולר אחרי הכסף. בסבב הגיוס הראשון שלה גייסה כ-10 מיליון דולר מאנטרטיינמנט מדיה ונצ'רס. בחברה מושקעת, כאמור, גם CAP ונצ'רס הנמצאת בבעלות קבוצת קפיטל, דנקנר השקעות ויורוקום, שהשקיעה בה בסבב הסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully