וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלברד ממשיך להחליף את ההנהלה הבכירה בפלאפון: ה-CTO נסים בן דיין עוזב; הנהלת החברה תורכב מ-5-6 בכירים

ערן גבאי

24.9.2001 / 10:55

לעומת 12 בתקופת המנכ"ל הקודם; חודשיים בלבד חלפו ממינוי גלברד - וכמעט כל ההנהלה הוחלפה; גורמים בחברה: עד סוף השנה תושלם ההיערכות החדשה בתחום כוח האדם

גורמים בפלאפון מגלים היום ל-TheMarker.com כי בכוונת יעקב גלברד, המנכ"ל החדש של פלאפון, להתבסס על מוטת ניהול קטנה וממורכזת הרבה יותר מזו שהיתה נהוגה בעת כהונתו של המנכ"ל הקודם, יגאל בר יוסף.

על פי אותם גורמים, גרעין הניהול של החברה יורכב מ-5-6 סמנכ"לים בכירים, שיהיו כפופים ברובם לגיל שרון, המשנה החדש למנכ"ל החברה, לעומת גרעין ניהול של כ-12 מנהלים שעבדו תחת בר יוסף.

גלברד החליט על החלפת המשנה למנכ"ל פלאפון לנושאי טכנולוגיות (CTO), נסים בן דיין, שכבר סיכם על סיום עבודתו בחברה בסוף השנה. גורמים בחברה מגלים כי עד סוף השנה תושלם ההיערכות החדשה בתחום כוח האדם בחברה.

מינוי גיל שרון למשנה למנכ"ל ולאחראי על מערך השיווק והמכירות בחברה - תפקיד שנתפר במיוחד למידותיו - יצר מצב בו היה ברור לכל כי בן דיין לא יוכל להישאר בתפקידו כמשנה למנכ"ל לנושאי טכנולוגיות - תפקיד שקיבל בעת כהונתו של בר יוסף.

יעקב גלברד החליט לאחרונה על מינויו של איקה אברבאנל למנהל חטיבת הלקוחות (האחראי על שירות הלקוחות בחברה). כמו כן, הוחלט על מינויו של עודד בירגר לסמנכ"ל חטיבת המכירות ללקוחות פרטיים בפלאפון. בתפקידו האחרון שימש בירגר כסמנכ"ל מכירות בחברת תבל טלקום, וקודם לכן שימש כמנהל מחלקה בכיר בסלקום.

יצחק במבג'י, ששימש כסמנכ"ל חטיבת המכירות ללקוחות פרטיים בפלאפון, מונה לסמנכ"ל חטיבת המכירות ללקוחות עסקיים, ויטפל בכל לקוחות המגזר העסקי. במבג'י החליף את מוטי אלימלך שפרש מהחברה.

לאחרונה פרשו מפלאפון גם מנהל חטיבת הלקוחות אילן אדמון וסמנכ"ל השיווק גיל בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully