וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו מהדקת את הג'ינס

סיון קלינגבייל

11.11.2007 / 14:12

החברה משקיעה חצי מיליון ש' חנות ייעודית לג'ינס שתפעל 3 חודשים בקניון עזריאלי ויימכרו בה ג'ינסים, חולצות ומוצרים משלימים

קסטרו ממשיכה את הפעילות השיווקית לחיזוק תחום הג'ינס. החברה הקימה בקניון עזריאלי חנות ייעודית לתחום הג'ינס. בחנות, אשר תפעל שלושה חודשים בלבד, נמצאים כל דגמי הג'ינס של החברה, בנוסף לחולצות ואביזרים משלימים כדוגמת נעליים של אולסטאר.

זאת הפעם הראשונה שקסטרו עושה שימוש בחנות ייעודית במדיום שיווקי. החנות נפתחה כאילוץ, מאחר שנוצר צורך לשפץ את חנות הגברים בקניון עזריאלי, אבל בחברה מעידים כי עם פתיחתה יש בה מבקרים רבים - בעיקר צעירים.

קסטרו השקיעה בחנות כחצי מיליון שקל - מהם כמאתיים אלף שקל בציוד ועיצוב שלא ניתן יהיה להשתמש בו בחנויות אחרות של החברה. החנות, הממותגת כ-WANTED CASTRO JEANS STORE, מתפרסת על פני 75 מ"ר.

בתקופה האחרונה ניסתה קסטרו לנכס לעצמה את תחום הג'ינסים באמצעות קמפיינים יעודיים. החברה מנסה לבסס את מעמדה כמובילת הקטגוריה בישראל. לרשת קסטרו 146 ברחבי העולם: 99 חנויות בישראל ו-47 חנויות בחו"ל.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף ברשת קסטרו, אמר היום: "אנו גאים להוביל מהלך חדשני למותג המוביל קסטרו במטרה להמשיך לחדש ולרגש את קהל לקוחותינו. ב-WANTED CASTRO JEANS תתאפשר לקהל האפשרות לחוות את עולם התוכן הרחב של המותג בקטגוריית הג'ינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully