וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם שיתוף פעולה בין ישראל ליוון בתחומי התקשורת והדואר

ערן גבאי

24.9.2001 / 14:51

ראובן ריבלין: קיים פוטנציאל רב לפעילותן של חברות ישראליות בשוק היווני; נסייע בהקמת מיזמים משותפים של חברות ישראליות ויווניות

שר התקשורת, ראובן ריבלין, ושר התקשורת והתחבורה היווני, קריסטוס ורליס, חתמו היום על הסכם שיתוף פעולה בין ממשלות יוון וישראל בתחומי התקשורת והדואר.

שר התקשורת והתחבורה היווני הגיע לארץ לביקור בן יממה בראש משלחת הכוללת את בכירי משרדו ובכירי חברת הבזק היוונית OTE, במטרה לבחון דרכים להידוק שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי התקשורת והתחבורה ולקדם פרויקטים משותפים.

שר התקשורת היווני עידכן את השר ריבלין כי מכרז התדרים לדור השלישי ביוון הסתיים לפני כחודשיים. שלוש חברות הסלולר הקיימות רכשו תדרים בסך 650 מיליון דולר.

השר ריבלין אמר בטקס כי הוא רואה חשיבות עצומה בהידוק קשרי הכלכלה, הסחר והתקשורת בין המדינות. השר הוסיף כי קיים פוטנציאל רב לפעילותן של חברות ישראליות בשוק היווני בתחומים שונים, במיוחד על רקע האולימפיאדה הקרובה שתיערך באתונה ב-2004.

השר הוסיף עוד כי ישמח להגביר את שיתוף הפעולה עם עמיתיו היוונים, במטרה למצוא דרכים והזדמנויות לשלב חברות תקשורת ישראליות בשוק היווני ולסייע בהקמת מיזמים משותפים של חברות ישראליות ויווניות.

נזכיר בהקשר זה כי לחברת יורוקום חברה בת בשם יורופורם הנמצאת במגעים להקמת מיזם טלוויזיה רב ערוצית ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully