וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Belmerix שבשליטת ח. מר חתמה על חוזים חדשים בהיקף של 16 מ' ד' עם שני מפעילי תקשורת גדולים בברזיל

אילן מוסנאים

24.9.2001 / 17:34

12 מ' ד' מתוך ההסכם יבוצעו עד סוף 2001; החברה מסרה כי היא פועלת להרחבת ההסכמים; בתחילת ספטמבר דיווחה חברה בת אחרת על חוזה של 15 מ' ד' במקסיקו

בעיצומו של המשבר הקשה במשק הישראלי ובשוקי ההון בעולם, מצליחה חברת ח.מר לשלוח אותות חיים ומדווחת היום על עסקה מהותית שנייה, אותה חתמה מתחילת החודש בשוקי דרום אמריקה.

החברה מדווחת כי החברה הבת Belmerix (50%), חתמה בשבוע האחרון על מספר חוזים עם שני מפעילים גדולים של תקשורת PCS בברזיל, TIM ו-Telemar, בהיקף של כ-16 מיליון דולר, שמתוכם 12 מיליון דולר יבוצעו עד 2001. בהסכם נקבע כי Belmerix תבצע עבור שתי החברות הברזילאיות עבודות הרכשה והקמת אתרים שיכללו בין היתר פתרון מלא החל משלב הרכשת האתרים, אספקת עמודים ומגדלי תקשורת, אספקת מבנים לציוד התקשורת, מזגנים וגנרטורים, הקמת האתרים, הצבת ציוד אנטנות על מגדלי התקשורת וכן עבודות אחזקה לאתרים.

עוד מסרה החברה כי היא פועלת להרחבת ההסכמים הקיימים ולחתימה על הסכמים נוספים עם המפעילים הברזילאים, וכי היקף העבודות עשוי להתרחב עד לכדי הכפלת החוזים.

הודעה זו באה בערך שבועיים לאחר שח. מר הודיעה כי חברה בת אחרת ? infracomex הפועלת במקסיקו, חתמה על הרחבת חוזי מסגרת עם מספר מפעילים סלולריים מקסיקניים שתאפשר לה לבצע עבודות נוספות בתמורה כוללת של כ-15 מיליון דולר עד לסוף 2001. יש לציין כי עסקות אלו מהותיות עבור החברה, שהכנסותיה במהלך 2000 הסתכמו ב-396 מיליון שקל.

חברת ח. מר, ספקית מערכות תקשורת, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של 89 מיליון שקל, לאחר שמנייתה איבדה מאז תחילת השנה כ-73% משוויה.

החברה, שבשליטת חיים מר, דיווחה ברבעון השני של 2001 על ירידה של 33% ברווח הנקי ל-4.1 מיליון שקל למרות צמיחה מרשימה של 84% במכירות ל-149.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully