וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסג'ויין גייסה 6 מיליון דולר מ-T-Venture וממשקיעים קיימים

צורי דאר

24.9.2001 / 18:17

כפי שדווח ב-TheMarker.com ביולי; סבב הגיוס עדיין לא נסגר והחברה במגעים עם משקיעים נוספים מתחום התקשורת

מסג'ויין, (MessageVine - לשעבר מולטימייט) ספקית פתרונות מסרים מיידיים סלולריים, גייסה כחלק מסיבוב ההשקעה הראשון שלה, 6 מיליון דולר מחברת T-Venture, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, וממשקיעים קיימים בחברה.

מטעם החברה נמסר כי סבב הגיוס טרם נסגר ומתקיימים מגעים עם משקיעים פוטנציאליים נוספים מתחום התקשורת.

מסג'ויין מפתחת ומשווקת שרתי מסרים מיידיים עבור חברות סלולר ואינטרנט. הפתרון של מסג'ויין מאפשר זרימת הודעות בין מכשירים סלולריים ובין מכשירי סלולר למחשבים אישיים. החברה הוקמה בינואר 1999 על ידי יואב אילן ואורן גמפל. אלי אפרת, ממייסדי חברת Veon, מכהן כמנכ"ל החברה.

באוגוסט 2000 דווח כי החברה גייסה 5 מיליון דולר בגיוס שהורכב משני שלבים. בשלב ה-seed, שבו השתתפו קרנות ההון סיכון טכנורוב וסידר, גויס סכום של מיליון דולר. בשלב הגיוס הנוסף השתתפו שתי הקרנות הישראליות בסכום של חצי מיליון דולר ויתרת הסכום גויסה מהקרנות סידאר ו-CSK ומגופים אסטרטגיים. את הגיוסים הוביל בנק ההשקעות דקלו-בן יהודה.

באפריל השנה דיווחה החברה כי חתמה על הסכם במסגרתו תספק פלטפורמה לאספקת שירותי מסרים מיידיים לחברת טי-אונליין, חברה בת של דויטשה טלקום, הנחשבת לספקית האינטרנט הגדולה באירופה. שווי העסקה הוערך בכמה מיליוני דולרים. ביולי דווח ב-TheMarker.com כי החברה פיטרה כרבע מעובדיה כחלק מתהליך ארגון מחדש. כן דווח לראשונה כי החברה צפויה צפויה לקבל השקעה בתוך מספר חודשים ממשקיע אסטרטגי בתחום התקשורת.

החברה מעסיקה כ-30 עובדים במרכז פיתוח ברמת השרון ובסניפים בניו יורק ובקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully