וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קווי סלולר במכשיר מירס אחד

ערן גבאי

13.11.2007 / 13:08

פונה למחזיקי 2 מכשירים, בעיקר בשוק העסקי - בניסיון להגדיל את מספר הקווים שלה ב-50 אלף נוספים ב-2008

חברת מירס, הקטנה מבין שחקני הסלולר, שוב מפתיעה את המתחרות הגדולות והכבדות. מירס הודיעה היום כי היא תאפשר לקבל שני קווי סלולר (שני מספרים) - אחד שלה ואחד של מתחרה - במכשיר מירס אחד. המעבר בין הקווים, בשונה מפתרונות אחרים הקיימים כיום בשוק, יתבצע בלחיצת כפתור בלבד הודות לפיתוח עליו שקדה החברה בשנה האחרונה במסגרת השקעה כוללת של כ-30 מיליון שקל בהיערכות לכניסת ניידות המספרים לשוק, ב-2 בדצמבר.

מירס זיהתה את המגמה ולפיה כבר כיום יש בישראל כ-25% ממנויי הסלולר שמחזיקים בשני מכשירים ניידים במקביל, עדות לשיעור החדירה הגבוה של מכשירי הסלולר בישראל. מרבית מנויים אלה הם מנויים עסקיים, תחום שבו מירס נחשבת לשחקנית גדולה. אם נתח השוק של מירס כיום בכלל שוק הסלולר נאמד בכ-5%, הרי שבשוק העסקי מגיעה החברה לנתח שוק של כ-21% ובשוק המוסדי-ביטחוני היא כבר חוצה במעט את רף 25%.

מירס פונה במהלך זה בעיקר למנויים מהעולם העסקי או המוסדי-ביטחוני, שמקבלים כבר היום את מכשיר הסלולר מהעבודה ומחזיקים מכשיר נוסף פרטי. הפנייה הראשונה של מירס היא רלוונטית רק למנויים שלה, קרי מנויי מירס (המחזיקים במכשיר מירס של מוטורולה) ושרוצים להעביר אליו קו סלולר נוסף. בעתיד, רומזים במירס, תדע החברה להציע פתרון זהה גם למכשירי החברות המתחרות. במירס מדגישים כי ההצטרפות לשירות היא ללא תוספת דמי שימוש וללא התחייבות. כמובן שגם עלויות החזקת המכשיר והביטוח נחסכות למנוי שיעשה שימוש בשירות. בחברה מציינים כי דמי שירות קו שני יהיו חינם בשנה הראשונה להצטרפות, ויעלו ל-6.9 שקלים בחודש החל בשנה השנייה.

ניסיון לצמוח

מירס, שמצליחה בשלוש השנים האחרונות לצמוח בכ-45% במספר המנויים שלה לכ-435 אלף, רואה במהלך הזדמנות גדולה לצמיחה במספר מנוייה. מנכ"ל מירס, אברשה בורשטין, אומר היום כי "אנו רואים בניידות המספרים הזדמנות לצמיחה במספר לקוחותינו ואנו צופים כי במהלך 2008 השירות החדש של שני הקווים יוביל אותנו לגידול של כ-50 אלף קווים נוספים". במירס מדברים על 50 אלף מנויים כיעד ראשוני ושמרני ל-2008. במירס מדברים על כך שכבר היום לכ-70% ממכשירי מירס הנמצאים בשוק יש יכולת לקבל את השירות, וכי החברה מבצעת את צריבת (התקנת) השירות בקצב של כמה אלפי מכשירים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully