וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מס הנסיעה לחו"ל מוכפל

זוהר בלומנקרנץ

13.11.2007 / 13:19

כך הודיע שר התחבורה, במטרה לממן את שיפור הבטיחות בנתב"ג. בריטיש איירווייס ייקרה היום את כרטיסי הטיסה מישראל

מס הנסיעות על היוצאים לחו"ל יוכפל, מ-13 דולר ל-26 דולר, כך אמר היום שר התחבורה, שאול מופז. לדבריו, הצעד נועד לממן חלק מהוצאות התוכנית החדשה לשיפור בטיחות הטיסה בנתב"ג.

מופז, שנפגש עם ראשי רשות שדות התעופה בנתב"ג, ועמד מקרוב על תוכניות הפיתוח בנושא בטיחות הטיסה, אמר כי מדובר בתקציב שנוסף על סכום של 550 מיליון שקל, שהקצתה רשות שדות התעופה לנושא.

בריטיש איירווייס במייקרות

גל ההתייקרויות במחיר כרטיסי הטיסה מישראל לחו"ל נמשך, עקב העלייה במחיר הדלק הסילוני (הדס"ל): בריטיש איירווייס הודיעה לסוכני הנסיעות בישראל על ייקור של 20 דולר בהיטל הדלק על כרטיסים, בטיסותיה קצרות הטווח - ועל ייקור של 30 דולר בטיסותיה ארוכות הטווח.

בכך הצטרפה בריטיש לחברת לופטהנזה, אשר תייקר מהיום את מחיר כרטיסי הטיסה מישראל ואליה, וכך צפויה גם חברת התעופה סוויס שבבעלותה, וכן חברות תעופה זרות אחרות. אל על ייקרה אף היא החודש את מחיר כרטיסי הטיסה, באמצעות העלאה בהיטל הדלק.

"לופטהנזה" צפויה לגבות תוספת של 10 דולר בטיסות בין יבשתיות. סכום ההיטל יעמוד על 85 דולר עבור כל קטע טיסה. בטיסות פנים יבשתיות, לא תגבה חברת התעופה הגרמנית תוספת - וסכום ההיטל יעמוד על 22 דולר עבור כל קטע טיסה.

עם זאת, לופטהנזה אינה גובה את היטל הדלק עבור טיסות פנים אירופיות, שהן חלק מכרטיס בין יבשתי הנמכר בישראל. העלאת היטל הדלק הנוכחית, היא השנייה של החברה הגרמנית השנה, לאחר שלפני כחודש ייקרה את ההיטל ב-5 דולרים לכל קטע טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully