וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו תל אביב וארד תקשורת התמזגו

עדי דברת

13.11.2007 / 13:31

החברה החדשה תקרא יורו-ארד תקשורת. 51% מן המשרד יהיה בבעלות של יורו העולמית ו-49% של ארד תקשורת

משרד הפרסום ויחסי הציבור יורו תל אביב ומשרד יחסי הציבור ארד תקשורת התמזגו - כך מספרים גורמים בענף.

אותם גורמים אמרו ל-TheMarker כי המשרד הממוזג יכלול הן את פעילות הפרסום והן את פעילות יחסי הציבור של שני המשרדים ויקרא "יורו-ארד תקשורת". 51% מן המשרד יהיה בבעלות של יורו העולמית ו-49% של ארד תקשורת.

עוד מסרו אותם גורמים כי ליאור חורב יהפוך לשותף שווה במניות לאייל ארד וליובל ארד. עד כה, היו אייל ארד ויובל ארד בעלי רוב המניות בארד תקשורת.

כפי שנחשף אתמול ב-TheMarker, יורו תל אביב בדק אפשרות להתמזג או לשתף פעולה עם אחד ממשרדי יחסי הציבור מאז שזמיר דחב"ש, מנכ"ל יורו תל אביב, הודיע על עזיבתו לפני מספר ימים.

שאריות צרפתי-שטרנשוס-זמיר

זמיר דחב"ש, מנכ"ל קבוצת יורו תל אביב, הודיע לפני מספר ימים כי הוא מוכר את יתרת אחזקותיו ביורו תל אביב - כ-17% - לרשת הפרסום הבינלאומית Euro RSCG, כפי שפורסם ב-TheMarker.

דחב"ש, שהיה אחראי על תחום יחסי הציבור ביורו תל אביב, הודיע כי יפתח סוכנות עצמאית ליחסי ציבור ולניהול משברים, שתיקרא "שלום תל אביב". הסוכנות תעסוק בייעוץ תקשורתי, בניהול משברים וביחסי ציבור ברשת.

רפי צרפתי, המשמש כיו"ר יורו תל אביב, מכר את מניותיו, בהיקף של 16%, לסוכנות הפרסום הבינלאומית יורו RSCG - כבר במהלך 2005. מהלך זה הפך את יורו תל אביב למשרד יחסי הציבור היחידי שהינו בבעלות מלאה של סוכנות בינלאומית.

ארד תקשורת כבר ניהל בעבר מגעים לרכישת משרד יחסי ציבור - בשנת 2004 ניהל ארד תקשורת משא ומתן לרכישת משרד יחסי הציבור וגנר-גרינשטיין, אך ההליך לא הבשיל לכדי עסקה.

כמו כן ניהל ארד תקשורת משא ומתן מתקדם עם משרד הפרסום פלד, מתוך כוונה להרחיב את יריעתו בענף הפרסום. גם הליך זה בוטל ברגע האחרון.

יורו תל אביב דורג בתום המחצית הראשונה של 2007 במקום ה-14 של דירוג המשרדים המובילים אשר מוציאה חברת יפעת, עם היקף של כ-3 מיליון דולר (מחירים ריאלים. הערכה לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

רפי צרפתי, יו"ר יורו תל אביב, סירב להגיב לידיעה.

לא ניתן היה להשיג את תגובת ארד תקשורת עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully