וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה לירן: "מחר נתחיל לרכוש את התשתית בבית הלקוח תמורת 120 שקל"

ערן גבאי

24.9.2001 / 21:11

הלילה אמור מנכ"ל משרד התקשורת להוציא הוראות בנושא הסדר חיבור וניתוק לקוחות; לירן: קיבלנו איום מנציג מהכבלים והנושא יטופל במשטרה

"מחר נתחיל לרכוש את התשתית בבית הלקוח, תמורת 120 שקל", כך אמר הערב שלמה לירן, מנכ"ל YES, לאחר שהשיחות בין הכבלים ללוויין נכשלו.

התיקון לחוק הבזק קבע שעל השר להוציא הוראות באשר לשיטת הניתוק והחיבור של מנויים עד ה-25 בספטמבר, חודשיים בדיוק מאז עבר התיקון לחוק בכנסת. הלילה אמור מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, להוציא את הוראותיו.

לאחר ששר התקשורת, רובי ריבלין, קיים שימוע נפרד ומשותף לנציגי הכבלים והלוויין, הוא הוציא טיוטת הוראות וביקש את תגובות שני הצדדים.

"לשר יש חוות דעת כלכלית מכלכלן ממשרדו, על פיה עלות הרכישה של התשתית בבית הלקוח צריכה להסתכם ב-60 שקל, אך השר, למרות זכותו לשנות את הסכום, השאיר אותו על 120 שקל, כפי שנקבע.

"פנינו כבר היום לחברות הכבלים והעברנו להן רשימה של הלקוחות שבכוונתנו לחבר מחר, תוך רכישת התשתית בביתם. יש לנו ייפוי כוח בחתימתם לכך, וזאת למרות שיש לנו חוות דעת משפטית האומרת כי יכולנו להגיש את הרשימה רק מחר בשעה 8:00 בבוקר. כבר הלילה אמר אחד הקבלנים שלנו שמנהל ההתקנות בתבל איים עליו. פנינו לעורכי הדין שלנו ובכוונתנו להגיש תלונה על כל אירוע כזה או דומה.

"אם ההוראות של משרד התקשורת לא יהיו לרוחנו, זכותנו לנקוט בדרך רכישת התשתית בבית הלקוח ונמנע את האפשרות לשימור", אומר לירן.

לחברת YES היו שתי טענות למסמך הטיוטה שהוצג בפניה: אחת - באשר למספר המנויים שמותר לה לנתק מכל חברת כבלים, והשנייה היא לדרישה להודעה מראש של 24 שעות.

"מדוע על פי רישיון השידורים הדיגיטליים של הכבלים הם חייבים בטיפול בתקלה תוך 12 שעות וניתוק הם לא יכולים לבצע בזמן זה?", מקונן לירן.

מיד אחרי החגים, מבטיח לירן, נחבר לקוחות בבתים שיש בהם כבר צלחת או בבתים פרטיים, תוך 3 ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully