וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האניוול תרשום הפרשה של עד מיליארד דולר ברבעון השלישי בגין פיטורי עובדים

עפרה שלו

24.9.2001 / 21:14

האניוול, אחת ממניות הכלכלה הישנה המרכיבות את מדד הדאו ג'ונס, הודיעה כי עד סוף השנה תפטר 16 אלף עובדים ותסגור כ-50 מפעלים

תאגיד הטכנולוגיה והייצור האניוול (סימול HON) אמרה כי תרשום ברבעון השלישי הפרשה של 900 מיליון דולר עד מיליארד דולר, ותרחיב את היקף הקיצוצים בכוח העבודה. חלק הארי של ההפרשה יוקדש לפיצויים ועליות בגין פיטורים של 10,500 עובדים.

האניוול, אחת ממניות הכלכלה הישנה המרכיבות את מדד הדאו ג'ונס, אמרה כי עד סוף השנה תפטר 16 אלף עובדים, או 13% מכוח העבודה. בשבוע שעבר העריכה האניוול כי תקצץ 12 אלף משרות עד סוף השנה. כמו כן, מתכוונת החברה לסגור כ-50 מפעלים עד סוף השנה.

בשבוע שעבר הזהירה האניוול כי לא תעמוד בתחזיות הרווח של האנליסטים לרבעון השלישי, עקב חולשה במגזר התעופה העולמי.

האניוול צופה לרשום רווח של 43-45 סנט למניה ברבעון השלישי ורווח שנתי של 2-2.10 דולרים למניה, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 53 סנט למניה ברבעון השלישי ורווח שנתי של 2.20 דולרים למניה. החברה הוסיפה כי היא צופה שרווחיה ברבעון הרביעי יהיו גבוהים מרווחי הרבעון השלישי.

ביולי 2001 דחה האיחוד האירופי דחה את בקשת ג'נרל אלקטריק (סימול GE) לרכוש את האניוול בסכום של 42 מיליארד דולר. זוהי הפעם הראשונה בה הרגולטורים האירופיים ביטלו מיזוג שאושר ע"י עמיתיהם בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully