וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקון סיפקה לפרוייקט ה-VIEW האמריקאי מערכות וידיאוקונפירנס בהיקף של 400 אלף דולר

אילן מוסנאים

24.9.2001 / 18:43

החברה מצפה לקבל בששת החודשים הקרובים הזמנות נוספות בהיקף של כ-300 אלף דולר; הפרויקט מאפשר לתלמידים "להגיע" אל אתרי לימוד באמצעות הווידיאוקונפירס

חברת ויקון הפועלת בתחום פתרונות וידיאו מבוססי IP, נבחרה לשמש כספק העיקרי של מערכות וידיאוקונפרנס בפרוייקט VIEW - Virtual Informal Education Web האמריקאי.

החברה מסרה כי עד כה היא סיפקה מערכות בהיקף של 400 אלף דולר ל-VIEW, שמשמש כאתר לחינוך וירטואלי לא פורמאלי. בנוסף מסרה החברה כי היא מצפה להזמנות בהיקף של 200-300 אלף דולר בששת החודשים הקרובים.

פרוייקט VIEW, שזכה למילגה פדרלית בסך של 10 מיליון דולר לחמש שנים, מאפשר למורים בבתי הספר השונים לחשוף את תלמידיהם לאתרים דוגמת מוזיאונים רחוקים, גני חיות ועוד באמצעות מערכות הווידיאוקונפירנס. המערכת פועלת כך שמדריך באתר יוכל להגיע אל המורים ותלמידיהם ולערוך להם סיור מודרך במקום.

בנוסף לחיבור התלמידים לספקי תוכן מרוחקים, משמש ציוד הווידיאוקונפרנס של ויקון גם ליצירת "קהיליית כיתות העובדות בשיתוף" והמערכות יאפשרו לתלמידים בכיתות המרוחקות להיוועד ביניהם, לחלוק מצגות ורעיונות ולפעול יחד באינטרנט.

פרוייקט VIEW מקיף בשלב זה יותר מ-500 בתי ספר בתוך מדינת ניו יורק ובהמשך הכוונה היא להתפרש אל אזורים נוספים.

ויקון מפתחת ומייצרת מגוון מקיף של פתרונות תקשורת חזותית לסביבה העסקית. המוצרים המתקדמים של ויקון מאפשרים למשתמשים רמה גבוהה של איכות השירות (QoS) עבור תקשורת חזותית ברשתות המבוססות על פרוטוקול IP. החברה מציעה פתרונות שלמים עבור מערכות וידיאוקונפרנס למחשבים שולחניים ומחשבים ניידים, וכן מערכות וידיאוקונפרנס לחדרי ישיבות קטנים וגדולים, הכל על גבי רשתות IP, ISDN, ATM, רשתות לווייניות, Broadband IP וכן רשתות תקשורת אחרות.

החברה נסחרת בבורסת הנובו מרשה בצרפת וסיימה את הרבעון השני של 2001 עם הפסד של 6.5 מיליון דולר, הדומה למחזור המכירות שהחברה הצליחה להשיג שהסתכם ב-6.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully