וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדנשטראוס בודק את מינויה של נעמה הניג

ערן גבאי

15.11.2007 / 13:34

המבקר יבדוק האם המינוי של ממלאת מקום יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לא נגרר לחינם משך שנה, ומדוע הוא גורם כעת לשיתוק במועצה

משרד מבקר המדינה החל בבדיקת הליך המינוי של ממלאת מקום יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, נעמה הניג. המשרד מתכוון לפרסם את תוצאות בדיקתו במסגרת הדו"ח הבא שלו - כך נודע ל-TheMarker.

ממשרד מבקר המדינה נמסר כי "אנחנו אכן מבצעים ביקורת בעניין מינוי יו"ר מעוצת הכבלים והלוויין".

עוד נודע כי הבדיקה שמבצע מבקר המדינה מתעסקת בעיקר בתפקיד יו"ר המועצה, ובדרישות שהוצבו למילוי התפקיד, ופחות ברמה הפרסונלית של ממלאת המקום הנוכחית.

בכוונת משרד מבקר המדינה לבחון את הליך המינוי של נעמה הניג מתחילתו, ואת כל האישורים שניתנו ערב מינויה ועם מינויה לתפקיד. משרד התקשורת עודכן כבר לפני יומיים בדבר הבדיקה שמבצע מבקר המדינה.

המבקר יבדוק את השאלה האם המצב שבו הליך מינוי ועדת האיתור לבחירת יו"ר קבוע למועצה היה תקין, האם לא נגרר לחינם על פני יותר משנה, ומדוע הוא גורם כעת לשיתוק בעשיית המועצה.

על פי הידוע, הבדיקה מנסה לברר גם פרטים על הדרישות האקדמיות שמצריך התפקיד, והאם לנושאים בתפקיד יש הכרח לעמוד בדרישות אלה.

אתמול דווח בלעדית ב-TheMarker על משחקי האגו וכיפופי הידיים בין משרד התקשורת לבין נציבות שירות המדינה, בכל הקשור לקביעת ועדת האיתור למציאת מחליף ליו"ר הקודם, יורם מוקדי. דווח כי נציבות שירות המדינה לא תאפשר את פעולת ועדת האיתור למציאת יו"ר למועצת הכבלים והלוויין, ולא תסכים להארכת כהונתה של ממלאת המקום, נעמה הניג.

במקביל, החליט דווקא שר התקשורת שלא להישמע לדרישות נציבות המדינה, והוא הודיע לנציבות כי הניג תקבל הארכה נוספת של שלושה חודשים לתפקיד ממלאת מקום היו"ר, עד שייבחר יו"ר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully