וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים מהשמיים

20.11.2007 / 14:44

בר מים חדשני לא מבזבז אף טיפת מים אחת. המכשיר מייצר מים מהלחות שבאוויר ומייתר את הצורך בכל בקבוקי הפלסטיק המזהמים

בימים אלה החל שיווקו בישראל של בר מים מהפכני המייצר ללא הפסקה מי שתייה ובישול מהלחות (פרודות המים) שבאוויר. בר המים משווק על ידי אקווה מייקר ישראל בע"מ, מקבוצת קמן אחזקות, בעלת הזיכיון מחברת AquaMaker, מפתחת הטכנולוגיה החדשנית, שבסיסה ביוסטון טקסס ארה"ב.

בר המים מממש חזון "ירוק" של מוצר שאיננו מבזבז את המשאב המים, איננו מדלל מעיינות ואיננו פוגע בסביבה על ידי שימוש בבקבוקי פלסטיק. מי הבר הינם דלי נתרן, נטולי אבנית, מאוזנים במינרלים ובעלי מולקולת מים בגודלה הטבעי.

לישראלי הנועז

עד עתה שווק המוצר על ידי החברה האמריקאית בשווקי ארה"ב ואוסטרליה. ישראל, שציבור הצרכנים בה ידוע כציבור של "מאמצים ראשוניים" (EARLY ADAPTERS), נבחרה להיות השוק השלישי בעולם בו ישווק המוצר. השקתו בישראל של בר המים המהפכני מתקיימת לאחר שנת פיילוט שהוגדרה כמוצלחת על ידי החברה המשווקת והצרכנים שהתנסו בו.

קיבולת המים במתקן מגיעה לכ-36 ליטר וכושר הפקת המים של המכשיר, בתנאים אופטימליים, עשויה להגיע ליותר מ-20 ליטר ביממה. בר המים מספק מים קרים בשתי רמות קור ומים חמים. הבר נייד וניתן להעברה בקלות ממקום למקום.

בר המים הירוק מוצע לצרכן במחיר של 5,950 שקל (כולל מע"מ) הכולל אחריות לשנה. המתקן מוצע גם בהשכרה חודשית במחיר של 250 שקל הכולל שירות מלא, תחזוקה והחלפת מסננים על ידי החברה .

בדקנו בוואלה!

אנחנו בוואלה! עונים על סטריאוטיפ הצרכן הישראלי. נועזים, פתוחים לחדשנות, דורשים איכות גבוהה וממהרים להתלונן. ביקשנו מאקווה מייקר להציב את בר המים שלה במשרדנו לתקופת מבחן, וכך היה.

בר המים הוצב במטבחנו למשך שלושה שבועות, החיבור היחידי הנדרש היה לחשמל. ולהלן ממצאי וואלה!:

טעם המים - על פי רוב החיך ה"וואלאי" חש בטעם השונה מטעם מים רגיל. התחושות שדווחו היו של "נקיון", "טוהר" ו"טעם מעט מתכתי". בסל הכל הטעם נמצא משביע רצון, ומי שטעם מן המים הסכים לשתות מהם בעתיד.

טמפרטורה - המכשיר מציע מים חמים ומים קרים ככל בר מים מתחרה. אך נוכחנו לדעת כי לאחר שימוש מוגבר, יש להמתין מספר דקות על מנת שהמכשיר יחמם או יקרר את כמות המים שעיבה מן הלחות. על כן המים הרצויים לא היו זמינים בכל עת.

המכשיר - בר המים נראה דומה בחיצוניותו לבר מים של מי עדן או נביעות, אך תלונה נפוצה היתה כי לא ברור מהו המיקום המדויק בו יש להניח את הכוס/הבקבוק על מנת שזרם המים לא יטעה לצדדים.

כאשר מיכסת המים במכשיר מתמעטת, המכשיר נכנס לפעולה של עיבוי אדי מים מן האוויר. תהליך הפעולה של המכשיר משמיע רעש נסבל, אך בכל זאת יש לציין כי הוא אינו דומם בכל עת.

תגובות - הרעיון של הפקת מים מאדי המים שבאוויר הקסימה את מרבית העובדים בחברה, והחשיבות האקולוגית שלו מרשימה. חלק מן העובדים עברו לשימוש בלעדי בבר המים בשל הסיבה הסביבתית.

עם זאת, יש שהתקשו עם הרעיון שהמכשיר מעבה למים את פרודות האוויר ו"כל מה שחולף בו" כמו הבל פה, ריחות מטבח וכדומה, והעדיפו משום כך שלא לשתות ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully