וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת ת"א נסחרת בעליות

נתן שבע

18.11.2007 / 9:57

המעו"ף עולה ב-0.5%. מניית דלק רכב מוסיפה 3%. נייס מאבדת 2.4% ומוחקת חמישית משוויה תוך חודש

שבוע המסחר בבורסה נפתח בעליות. מדד המעו"ף עולה ב-0.5% לרמה של 1,206 נקודות, מדד תל אביב 100 מוסיף 0.5% לרמה של 1,151 נקודות ומדד התל טק מאבד 0.1%. מחזור המסחר מסתכם ב-60% מיליון שקל.

העליות הקלות היום באות לאחר שבארה"ב נרשם בסוף השבוע תיקון מסוים לאחר הירידות ביום חמישי.

הלחץ על בורסות העולם עשוי להימשך בתקופה הקרובה, לאור העובדה כי משבר המשכנתאות בארה"ב מסרב לרדת מהכותרות. בגולדמן סאקס העריכו בסוף השבוע כי הנזק שייגרם ממשבר האשראי והמחיקות שמבצעים הבנקים בארה"ב עשוי להגיע ל-2 טריליון דולר ועלול להכניס את ארה"ב למיתון.

אצלנו, מדד המחירים לצרכן עלה בחודש שעבר ב-0.1% - מעט יותר מתחזיות הכלכלנים. יחד עם זאת סביר כי הנגיד יותיר את הריבית ביום שני הבא ברמה של 4%.

ברקע למסחר יימשך זרם הדו"חות הכספיים של החברות לרבעון השלישי, כשעד עכשיו הציגו החברות תוצאות יפות למרות שחלקן סבלו מהשפעות המדד. ביום שלישי צפויה כי"ל לפרסם את תוצאותיה כאשר האנליסטים ממתינים לתוצאות יפות של החברה ברבעון השלישי.

דלק רכב מזנקת

אלרוב סיימה את הרבעון השלישי ברווח גבוה של 151 מיליון שקל, בין היתר בשל מכירת קניון השרון בנתניה. המניה עולה כעת ב-3.8%.

דלק רכב עולה בעוד 2.6%, עדיין בהשראת הדו"חות הכספיים של החברה ברבעון השלישי.

קבוצת דלק עולה ב-0.4% וכי"ל מוסיפה 1.3% בצל הידיעה על התחממות ההנפקה המתוכננת של החברה הבת, IDE הנדסת התפלה.

במניות הדואליות - נייס ממשיכה להידרדר ומאבדת 2.4% בעקבות הפער עימו פתחה לאחר שאיבדה חמישית משוויה בחודש האחרון. טבע פתחה בפער שלילי של 0.3%.

מבין הקטנות יותר, תפרון שנפלה ביום חמישי ב-9% בעקבות הדו"חות והתחזית לרבעון הרביעי, תפתח בפער חיובי של 3%. אורכית בולטת בפער חיובי של 7%. המסחר במניות יפתח ב-10:30.

  • עוד באותו נושא:
  • נייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully