וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גישושים לשת"פ בין "מעריב" ל"גלובס"

יעל ולצר

19.11.2007 / 8:08

כך לפי גורמי תקשורת בכירים. המטרה: לתת מענה לשינויים בעיתונות הכלכלית. במשרד הממונה על ההגבלים טרם התקבלה פניה

בצעד נדיר של פרגון פירסם "מעריב" בסוף השבוע האחרון ראיון נרחב עם חגי גולן, עורך גלובס. ימים ספורים לאחר פרסום הראיון, נודע ל-TheMarker מפי בכירים בענף התקשורת, כי "מעריב" ו"גלובס" מנהלים באחרונה מגעים ראשוניים וגישושים לשיתוף פעולה עתידי. עדיין לא ברור מה יהיה סוג שיתוף הפעולה ומתי ייצא לפועל, אם בכלל, אבל לדברי הבכירים, המטרה ברורה: מענה למיזם הכלכלי של "ידיעות אחרונות" בפרט, ולשינוי בעיתונות הכלכלית בכלל.

לדברי הבכירים, הדבר אפשרי ורצוי ל"מעריב" כחלק מהארגון מחדש שעובר על העיתון. בעוד כשבועיים ייכנסו דורון גלעזר ורותי יובל לתפקיד העורכים הראשיים הקבועים של העיתון במקומו של אמנון דנקנר שפרש, ובימים אלה מתגבשת בעיתון אג'נדה חדשה. בנוסף לכך הצטרף צוות כתבים ועורכים חדש במקום אלה שעזבו את העיתון לאחרונה, כמו חיליק שריר ואורי רוזן שעברו לטלוויזיה. לפיכך, הסבירו הבכירים, אחד העניינים שהעיתון מבקש לתת עליהם תשובה הוא מיזם כלכלי - כדוגמת המיזם החדש של "ידיעות אחרונות", שעומד לצאת בקרוב.

בנוסף, הדגישו הבכירים, בזמן האחרון יש יותר ויותר דיבורים על שיתופי פעולה כדאיים במדיה, כדוגמת שיתוף הפעולה העתידי בין "ידיעות אחרונות" לבין "ישראלי". עם זאת, הדגישו הבכירים, המגעים בין "גלובס" ל"מעריב" הם גישושים ראשונים בלבד, ובשלב זה לא ברור אם אפשר יהיה לקיים שיתוף פעולה כזה, מתי ובאיזה אופן. מבדיקה עם משרד הממונה על ההגבלים העסקיים הסתבר, שטרם התקבלה בקשה כלשהי לבדיקת שיתוף פעולה בין העיתונים.

עופר נמרודי, מו"ל מעריב, סירב להגיב לידיעה. את חגי גולן, עורך 'גלובס', לא ניתן היה להשיג עד לסגירת הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully