וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטריק פיול שילשה בחודש האחרון את מספר אתרי מכירת סוללות חד-פעמיות

הארץ

25.9.2001 / 9:41

מאת סופי שולמן

חברת אלקטריק פיול הודיעה אתמול כי שילשה בחודש האחרון את מספר אתרי המכירה של הסוללות החד פעמיות שפיתחה, וכעת מגיע מספר אתרי המכירה בארה"ב ל-10,000. בחברה מסבירים את העלייה החדה בביקוש הגובר לסוללות אלו בקרב הצרכנים האמריקאיים.

אלקטריק פיול החלה לשווק לפני כשנה וחצי את הסוללות נמכרות בחנויות רבות בארה"ב, בעיקר לאנשי עסקים היוצאים לנסיעות ארוכות ולמטיילים שאין ביכולתם להטעין את הסוללות הרגילות בשטח. תכולת האנרגיה של הסוללות היא גבוהה יחסית ומאפשרת 18-16 שעות דיבור או כ-30 ימי המתנה. הסוללות ידידותיות לסביבה וניתנות לזריקה בתום השימוש.

אלטקריק פיול נערכה בעוד מועד למכירות גדולות של הסוללות, וכבר ביוני 2000 החלה להפעיל את קו הייצור האוטומטי המסוגל לייצר 500 אלף סוללות בחודש. היקף ייצור זה שיקף ציפיות להכנסות של 60 מיליון דולר בשנה לחברה מבית שמש.

בנובמבר 2000 חתמה אלקטריק פיול על הסכם הפצה גדול ראשון עם וול מארט, הקמעונית הגדולה בארה"ב. וול מארט מוכרת את הסוללות ב-1,000 סניפיה בארה"ב, ולפי הערכות של מנכ"ל אלקטריק פיול, יהודה חרץ, הכנסות מהסכם זה צפויות להיות 2 מיליון דולר.

נראה כי אלקטריק פיול מצליחה בשיווק הסוללות, אך לפי שעה לא מתבטא הדבר במכירות. את הרבעון השני סיימה החברה עם הכנסות של מיליון דולר והפסד של 4.6 מיליון דולר. אנליסטים רבים מעריכים כי עקב התקפת הטרור על ארה"ב תגבר המודעות לשימוש במכשירי טלפון סלולריים, מה שעשוי להביא לעלייה גם במכירות של הסוללות החד פעמיות שמשווקת החברה הישראלית.

מניית אלקטריק פיול שנסחרת בנאסד"ק הגיבה לחדשות בזינוק של 22% במהלך המסחר בתוך ריכוז מחזור גבוה. המניה הגיעה למחיר של 1.6 דולר, כך שהחברה נסחרת כעת בשווי של 40 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully