וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיורון זכתה במכרז להתקנת מערכת וידיאו דיגיטלית בנתב"ג; צופה הכנסות של כ-10 מ' ד' ב-2001

צורי דאר

25.9.2001 / 13:40

החברה, המפתחת מערכות הקלטת וידיאו דיגיטליות לשוק הטלוויזיה במעגל סגור, נמצאת במגעים עם שדות תעופה מובילים בעולם, בהם קנדי בארה"ב והיתרו בלונדון

חברת הסטארט אפ הישראלית אדיורון (Adyoron), המפתחת מערכות הקלטת וידיאו דיגיטליות לשוק הטלוויזיה במעגל סגור, זכתה במכרז להתקנת מערכת Vigilant להקלטת וידיאו לצרכי אבטחה בנמל התעופה בן גוריון. במסגרת הפרויקט, עליו התמודדה עם נייס וקומברס , תשדרג אדיורון את מערכת הווידיאו האנלוגית הקיימת, למערכת דיגיטלית.

מנכ"ל החברה, יורם סגיר, אמר ל-TheMarker.com כי לזכייה במכרז של נתב"ג יש משמעות רבה עבור החברה, כיוון ששדה התעופה הבינלאומי של ישראל ידוע בעולם בזכות נהלי האבטחה המחמירים שבו - עובדה משמעותית ביותר נוכח מתקפת הטרור בארה"ב.

לדברי סגיר, בעקבות המתקפה, שדות תעופה נוספים בעולם ובעיקר בארה"ב, צפויים גם הם לשדרג את מערכות האבטחה הקיימות, ובין השאר, להתקין מערכות הקלטה דיגיטליות. סגיר הוסיף כי החברה, דרך שותפתה האמריקאית פלקו, נמצאת במגעים להתקנת מערכותיה בשדות תעופה מובילים בעולם, בהם קנדי בארה"ב, היתרו בלונדון ופרנקפורט בגרמניה.

עוד אמר סגיר כי החברה מעריכה שתסיים את 2001 עם הכנסות המתקרבות ל-10 מיליון דולר, ואת 2002, במהלכה מתוכננות התקנות רבות של מערכותיה, עם הכנסות של כ-20 מיליון דולר.

מערכת Vigilant של אדיורון מקליטה בקצב של 30 תמונות בשנייה בכל אחת מהמצלמות בו זמנית, ומאפשרת איתור של כל קטע וידיאו בפחות משנייה.

אדיורון הוקמה במארס 1999 על ידי עדי פנחס, רונן סגיר ויורם סגיר. החברה מעסיקה כ-40 עובדים במרכז פיתוח בתל אביב ובמשרדי שיווק ותמיכה בדאלאס ובלונדון. החברה חתמה לאחרונה על הסכם שיווק עם פלקו (Pelco), החברה הגדולה בארה"ב בתחום הטלוויזיה במעגל סגור כדי להתמודד עם מתחרותיה המבוססות - נייס וקומברס. התחרות הקשה גרמה לחברה להתחיל במגעים לגיוס של כ-5 מיליון דולר, לפי שווי המוערך בכ-15 מיליון דולר.

עד היום הושקעו בחברה כ-5 מיליון דולר בסך הכל. בנובמבר 2000 השלימה אדיורון גיוס הון של 3 מיליון דולר לפי שווי חברה של 13 מיליון דולר. בחברה השקיעו עד כה מספר משקיעים פרטיים (אנג'לים), כשהבולטים שבהם מנהלי קרן שלום.קום - יונתן לייטרסדורף ופיליפ וייסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully