וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאיטליה מפטרת 2,500 עובדים, מוכרת מטוסים ומבטלת יעדים עקב פגיעת הטרור בביקוש לטיסות

עפרה שלו

25.9.2001 / 16:08

חברת התעופה הלאומית של איטליה תמכור 12 מטוסים לפחות, בהם מטוסים מדגם בואינג 747, תקפיא הזמנות של מטוסים חדשים ותקצץ בטיסות

אלאיטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, הודיעה על פיטורים של 2,500 עובדים, מכירת מטוסים וביטול של כמה מיעדי הטיסה, עקב הפגיעה בביקוש לטיסות שנובעת ממתקפת הטרור על ארה"ב. מספר העובדים שפוטרו מחברות תעופה ברחבי העולם מאז המתקפה עולה כבר על 100 אלף.

חברת התעופה האיטלקית מתכוונת למכור 12 מטוסים לפחות, בהם מטוסים מדגם בואינג 747, להשכיר מטוסים ולהקפיא הזמנות של מטוסים חדשים. כמו כן מתכוונת אלאיטליה לקצץ בטיסות להונג קונג, בייג'ין וסאן פרנסיסקו. אלאיטליה מצטרפת למעגל הרחב של חברות אמריקאיות ואירופיות מובילות שהודיעו כבר על קיצוצי עובדים בשל ירידה חדה במחזורי הטיסות.

בשבוע שעבר הודיעה לופטאנזה הגרמנית על כוונתה לבטל הזמנות למטוסים. בריטיש איירוויס, חברת התעופה הגדולה באירופה, הודיעה על פיטורים של 7,000 עובדים ועל כוונתה לקרקע 20 מטוסים מתוך צי המטוסים שלה, ולהקטין ב-10% את מספר הטיסות. סוויסאייר אמרה כי תקצץ 3,000 עובדים.

על רקע ציפייה לירידה בביקוש למטוסים הודיעה בשבוע שעבר בואינג, יצרנית המטוסים הגדולה בעולם, על פיטורים של עד 30 אלף עובדים. קבוצת EADS, הבעלים של איירבוס מתחרתה של בואינג, הודיעה על הקטנת היקף הייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully