וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר יופה, מנכ"ל חברת אבטחת המידע Avnet: "פקקים הם מקום טוב לעבוד בו"

טלי חרותי-סובר

26.11.2007 / 10:06

אמיר יופה, מנכ"ל חברת אבטחת המידע Avnet, עומד שעה בפקקים כדי לבלות חצי שעה על האופניים, ונופש בצפון איטליה ובצימרים לאחר שאת השטח מיצה בצבא



גיל: 40



מצב משפחתי: נשוי +3 (4, 10, 13)



מקום מגורים: תל מונד



השכלה: תואר שני במינהל עסקים



ילדות: "נולדתי וגדלתי בחולון. היתה לי ילדות נורמלית בלי הרבה הפתעות ועם הרבה פעילות בתנועות נוער. עד כיתה י' הייתי גם תלמיד טוב, אחר כך התחלתי להשקיע פחות בבית הספר והרבה יותר מידי באופנועים ובחורות".



צבא ואחרי: "הייתי קצין בשריון. שירתתי כמעט חמש שנים ועשיתי מילואים עד השנתיים האחרונות. התפקיד האחרון שלי היה סמג"ד. אחרי הצבא יצאתי לטיול במזרח שם הייתי שמונה חודשים, וחזרתי ללמוד לבגרויות שהזנחתי בחגיגות כיתה י'. משם המשכתי ללימודי תואר ראשון בהנדסת מכונות באוניברסיטת באר שבע".



קריירה: "תוך כדי לימודי ההנדסה הפכתי למדריך בתחום המחשבים. עמדתי בתור לנשקיה במילואים וזה שעמד אחרי חיפש מרצה למחשבים. בנשקיה סגרנו דיל ואני למדתי תוך כדי תנועה את התוכנה שעליה הירצתי.



"לאחר הלימודים חיפשתי עבודה שמשלבת בין הידע במחשבים והידע במכונות. הגעתי לבית תוכנה שעסק בזה, שם שימשתי כמנהל פרויקטים ואחר כך כסמנכ"ל. שם גם נטשתי את הנדסת מכונות והלכתי לכיוון פיתוח תוכנה קלאסית. הצעד הבא היה מעבר לבית תוכנה אחר - חברה בת של נטוויזן שפיתח מערכות אינטרנט. הייתי סמנכ"ל ואחר כך מנהל חטיבת פתרונות עסקיים בחברה האם. בשנה האחרונה אני משמש מנכ"ל Avnet".



סדר יום: "אני מתעורר בשש וחצי כדי לארגן את הילדים. אשתי יוצאת לפני לעבודה כדי לחזור לקראת ארבע הביתה כך שהבוקר הוא יום העבודה הראשון - זה שבא אחריו הרבה יותר קל. לאחרי הארגון והפיזור אני יוצא לעבודה ועומד בפקקים שעה וחצי לפחות. אני עובד במשרד עד שמונה בערך ומבלה עוד שעה בפקק בדרך הביתה. אני לא מתלונן - פקקים הם מקום טוב לעבוד בו.



אופניים והוקי: "פעמיים שלוש בשבוע אני חוזר הביתה, לוקח את האופניים ונוסע חצי שעה או שעה ברחובות תל מונד החשוכים. פעם בשבוע אני משחק הוקי על רולר בליידס בקבוצת מבוגרים שהוקמה בישוב. אנחנו אפילו מתחרים בליגות, אבל אף פעם לא זוכים".



סופשבוע: "בשבתות אני משתדל לצאת בבוקר עם האופניים יחד עם קבוצה קטנה לטיול שטח. בסופי שבוע אחרים אנחנו יוצאים עם המשפחה לצימרים בגולן או בדרום. אנחנו לא נזרקים בשטח - הספיק לי מזה בצבא".



חו"ל: "פעם בשנה אנחנו יוצאים עם הילדים וחברים, בפעם אחרונה היינו בכרתים. אנחנו משתדלים לצאת לחופשה נוספת בזוג. אנחנו אוהבים במיוחד את צפון איטליה כי יש שילוב מדהים בין אווירה אירופית לאנשים חמים, אוכל טוב, קפה מצוין ונוף מדהים. טיול אחד שלא אשכח היה ביומולדת 40 שלי: אשתי העירה אותי באמצע הלילה ואמרה: 'נוסעים'. המזוודות כבר היו באוטו. מצאתי את עצמי במלון מדהים בקפריסין ולמחרת בטיול אופניים נהדר אליו היא הצליחה בקומבינה מתוחכמת להביא את כל הציוד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully