וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מאיר עזרא הגישה תביעה בסך 650 אלף שקל נגד מגישי תביעה ייצוגית נגדה

הארץ

26.9.2001 / 8:34

הבקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד מאיר עזרא נדחתה לפני כ-4 חודשים על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב

מאת אסף ברגרפרוינד

חברת מאיר עזרא יבוא ושיווק הגישה באחרונה לבית המשפט השלום בתל אביב תביעת נזיקין ולשון הרע בסך 650 אלף שקל נגד יונתן זלצמן וגדעון כץ; השניים הגישו בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד החברה בסך 198 מיליון שקל, אך היא נדחתה לפני כ-4 חודשים על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב.

חברת מאיר עזרא עוסקת ביבוא בשר גולמי קפוא. לפי כתב התביעה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית שהוגשה נגד החברה ונגד חברת טיבון ויל ורשתות שיווק שונות, נטען כי הן ייצרו בשר קפוא מעובד וכי בתהליך העיבוד הן הוסיפו לבשר מים, שלא כדין.

לטענת החברה, היא אינה עוסקת בייצור בשר מעובד אלא בשיווק בשר גולמי, אך מגישי הבקשה לא בדקו את העובדות לפני הגשת הבקשה.

לטענת החברה, היא פנתה לכץ ולזלצמן וביקשה שימחקו את התביעה בעילה של חוסר יריבות, אך היא נענתה בשלילה. בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רם זומר, מצטטת מאיר עזרא דברי ביקורת על כץ וזלצמן שמתחה שופטת בית המשפט המחוזי דרורה פלפל, בהחלטתה לדחות את הבקשה לאישור התובענה הייצוגית.

פלפל קבעה כי כץ וזלצמן לא הציגו ראיות שלפיהן קנו את מוצרי החברות אשר נגדם הוגשה הבקשה, וכי הם פעלו בחוסר תום לב כשטישטשו את מעורבות חברת HQB - מתחרה של החברות שנגדן הוגשה הבקשה - בהכנות להגשת הבקשה לאישור התובענה הייצוגית.

לטענת מאיר עזרא, הגשת הבקשה לאישור תובענה ייצוגית גרמה נזק תדמיתי לה ולחברת האם שלה, שהיא חברה בורסאית. חברת האם דיווחה על הגשת הבקשה לבורסה ולבעלי מניותיה, והדבר השפיע באופן שלילי על ציבור הלקוחות של מאיר עזרא.

עוד טענה מאיר עזרא, כי עבור ניהול ההליכים המשפטיים היא שילמה לבא כוחה, משרד ניר כהן לשם ושות', שכר טרחה בסך 296 אלף שקל.

עדיין לא הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully