וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים באים: עוד שלושה ימים לוועידת המשקיעים של TheMarker ומגדל שוקי הון

TheMarker

30.11.2007 / 9:15

ועידת המשקיעים של TheMarker ומגדל שוקי הון תיערך השנה בסימן החדירה של החברות הישראליות לשווקים המתעוררים



ועידת המשקיעים של TheMarker ומגדל שוקי הון תיערך השנה בסימן החדירה של החברות הישראליות לשווקים המתעוררים, ובראשן סין והודו. הדוברים המרכזיים בוועידה הם שגריר הודו בישראל, Arun K. Singh, שידבר על הקשר העסקי בין חברות בישראל לחברות בהודו, קונסולית סין בישראל, Zhang Xiaoan, שתדבר על הפעילות היזמית של ישראלים בסין וראש מחלקת פיתוח פעילות בינלאומית בבורסת שנגחאי, Jian Chao Ke, שרשמה השנה תשואה של 98%.



ועידת המשקיעים תתקיים בתאריך ה-3 לדצמבר 2007, יום ב?, במלון דוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב



כמו כן, במסגרת הוועידה תיערך הרצאה של מר אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי בנושא ההתמודדות של האימפריה הסינית עם הפרויקט הגרנדיוזי - אולימפיאדת בייג'ין 2008.



בוועידה, שתיערך בסגנון ה-"Road Show",יציגו 40 מנכ"לים של החברות המובילות והמסקרנות במשק את תוכניות החברות שלהם לשנת 2008. בין המציגים, ארקדי גאידמק, בעל השליטה באוסיף, ניר גלעד, מנכ"ל החברה לישראל, שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, איליק רוז?נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן, סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובניין, מתי דב, מנכ"ל אזורים, עופר לינצ?בסקי, מנכ"ל אפי אירופה, דורון שנידמן, מנכ"ל ביטוח ישיר, דורי סגל, מנכ"ל גזית גלוב ועוד.



כמו כן, במסגרת הוועידה יציגו המומחים של מגדל שוקי הון רעיונות השקעה מעניינים, ניתוח של שוק המניות בארץ ובעולם והדרך שיש לנהל את ההשקעות בסין ובהודו. בנוסף, בוועידה תוצג לראשונה התחזית הכלכלית של יעקב וינשטיין לשנת 2008. מבין המומחים של מגדל שוקי הון, יעקב וינשטיין, מנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות, ערן כהן, מנהל דסק חו"ל, זיו פניני, מנהל חדר המסחר, נועם רוקח, מנהל דסק מניות במגדל קהל, איציק בצלאל, מנכ"ל מגדל חיתום ויוסי כהן, מנכ"ל מגדל גמל פלטינום.



לדברי שלומי שפר, סגן עורך אתר TheMarker ועורך הוועידה, "בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר יזמים וחברות ישראליות המשקיעים בשווקים המתעוררים. וועידת שוק ההון השנתית מעניקה השנה הזדמנות לבאי הכנס ללמוד יותר על הפוטנציאל העסקי שטמון במדינות אלה ועל הקשר העסקי בין שווקים אלו לחברות ישראליות. בנוסף, במסגרת הוועידה יוכלו באי הכנס לשמוע ולהבין את תוכניותיהן של החברות המובילות במשק לשנת 2008, ולהיחשף למגמות בהתפתחותו של שוק ההון".



לדברי אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון, "החלטנו לערוך את הוועידה השנה בסימן סין והודו לאור התפתחותן רבת העוצמה של מדינות אדירות אלו. אנו מבחינים בתהליך ארוך טווח לפיו סין והודו מתחילות לתפוס נתח הולך וגדל בכלכלת העולם וכוחם הפוליטי גדל יחד עם התעצמות כלכלתן. לכן, אין טוב מוועידת משקיעים שתהיה בסימן המדינות הללו אשר מעניינות יותר ויותר משקיעים ואנשי עסקים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully