וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעילת הסלולר ספרינט נקסטל דחתה הצעת השקעה בסך 5 מיליארד דולר מקבוצה של חברות השקעה פרטית

סוכנויות הידיעות

30.11.2007 / 18:39

במסגרת העסקה, רצו המשקיעים הפוטנציאליים להשיב את יו"ר החברה לשעבר לתפקיד המנכ"ל



מפעילת הסלולר ספרינט נקסטל (סימול S) דחתה הצעת השקעה בסך 5 מיליארד דולר מקבוצה של חברות השקעה פרטית שביקשו למנות את יו"ר החברה לשעבר לתפקיד המנכ"ל.



לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", ספרינט נקסטל דחתה הצעה מצד SK טלקום הדרום קוריאנית וחברת ההשקעה הפרטית פרובידנס אקוויטי פרטנרס. במסגרת תנאי העסקה, יו"ר ספרינט נקסטל לשעבר טים דונהיו יצטרף שוב לחברה, אך הפעם כמנכ"ל.



לפי דיווח הג'ורנל, הקבוצה הציעה להשקיע 5 מיליארד דולר בספרינט נקסטל בצורה של ניירות ערך להמרה במחיר מניה הגבוה ב-30%-20% ממחיר המניה הנוכחי של ספקית הסלולר האמריקאית.



הצעד בא מספר שבועות לאחר שמנכ"ל ספרינט גארי פורסי התפטר מתפקידו. ספרינט נקסטל נמצאת בתחרות עזה עם מתחרותיה הגדולות AT&T וורייזון.



דונהיו כיהן כמנכ"ל נקסטל קומיוניקשנס כאשר זו נרכשה על ידי ספרינט בעבור 35 מיליארד דולר ב-2004. הוא הפך ליו"ר של החברה הממוזגת לפני שפרש בסוף 2006. לפי הדיווח, דונהיו ניסה באחרונה לחזור לחברה בתפקיד המנכ"ל והציע להביא עימו צוות הנהלה חדש. עם זאת, גורמים פנימיים מצדה של ספרינט התנגדו, לפי הדיווחים, להצעתו בטענה כי המיזוג עם נקסטל הוא הסיבה לבעיות הנוכחיות של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully