וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברו לליסינג

ערן גבאי

3.12.2007 / 9:56

נתוני יום הניידות הראשון מצביעים על השלמת מעבר של 890 לקוחות. רובם - לרשת "פלאפון", כנגד כל התחזיות

כנגד כל התחזיות, דווקא פלאפון היא המנצחת הגדולה של יום הניוד הראשון. על פי נתוני משרד התקשורת שהגיעו הבוקר לידי TheMarker, עולה כי כ-1,105 מנויים ביקשו אתמול לעבור לפלאפון והחלו בתהליך המעבר, בעוד שאת החברה ביקשו לעזוב כ-809 מנויים בלבד.

גם בבחינת הנתונים בהתאם למנויים שהשלימו בפועל מעבר בין החברות אתמול, מצליחה פלאפון לרשום את הנתונים המרשימים ביותר עם כ-485 מנויים שהשלימו מעבר לשירותיה אמש.

בכך ממשיכה פלאפון את התנופה בה היא נמצאת בשנה האחרונה בכל הקשור לגיוס מנויים חדשים. בחברה הבת של שמים בשנה האחרונה את הדגש על גיוס מנויי דור 3, תחום בו מובילה החברה.

ההערכות שרווחו קודם לכניסת ניידות המספרים אל הפועל, היו כי פלאפון תהיה המפסידה הגדולה מניידות המספרים, בשל כוח המותג החלש יחסית שלה. עם זאת, כפי שציינו הבוקר, העובדה שנדרשת החלפת מכשיר סלולר עשויה דווקא לסייע לפלאפון להקטין את היקפי הנטישה ממנה.

על פי נתוני משרד התקשורת מאמש מסתבר עוד כי 730 מנויים ביקשו לעבור מסלקום לפלאפון, בעוד שמפלאפון לסלקום ביקשו לעבור רק 502 איש. מפרטנר ביקשו לעבור לפלאפון כ-254 מנויים, בעוד שמפלאפון לפרטנר רצו לעבור 243 מנויים.

גם הנתונים באשר למנויים שהשלימו מעבר מחמיאים בעיקר לפלאפון. מתוך כ-890 מנויים שהשלימו אתמול העברת רשת תוך שמירה על המספר האישי, כ-485 היו בפלאפון, כ-342 מנויים היו ב, כ-41 בלבד בפרטנר, וכ-22 במירס.

במונחי נטישה, הרי שנטשו בפועל את פלאפון כ-339 מנויים, את סלקום נטשו 436 מנויים, את Orange נטשו 50 מנויים ואת מירס נטשו כ-65 מנויים.

נתונים אלה מבליטים מאוד את התקלה שחוותה אמש פרטנר, שעצרה את מערך הניודים בענף, כשהמערכת שלה קרסה למשך כ-6 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully