וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AT&T במגעים עם מספר חברות למיזוג אפשרי

סוכנויות הידיעות

28.9.2001 / 16:40

ענקית התקשורת מחדשת את המגעים למכירת עסקי הפס הרחב שלה לקומקאסט

ענקית התקשורת האמריקאית AT&T (סימול T) פתוחה להצעות למיזוג אפשרי, מסר מקור המקורב לחברה.

החברה מקיימת מגעים עם מספר חברות, אם כי אין עומדת על הפרק עסקה מסוימת הקרובה לסיכום. מיזוג עם חברה אחרת יהיה מותנה בכך שייצור ערך עבור בעלי המניות, הוסיף המקור.

מוקדם יותר היום דווח "הוול סטריט ג'ורנל" כי נוכח התייבשות זרם ההצעות לרכישת AT&T ברודבנד, חטיבת הטלוויזיה בכבלים של AT&T, הסכימה ענקית התקשורת לחדש את המגעים עם חברת קומקאסט (סימול CCZ) לגבי מכירת החטיבה.

בחודש יולי החליטה מועצת המנהלים של AT&T לדחות הצעת רכש במניות בשווי 40 מיליארד דולר שהגישה קומקאסט תמורת עסקי הפס הרחב של AT&T. ההצעה נדחתה בזמנו בנימוק שהיא נמוכה מדי. כעת מוכנה AT&T לחדש את המגעים עם קומקאסט, בתנאי שזו תחתום על הסכם סודיות.

עם זאת, הוסיפו הגורמים כי למרות חידוש המגעים בין החברות, אין כל ודאות כי צפויה חתימת העסקה. AT&T מעוניינת כי קומקאסט תעלה את סכום הצעת הרכש שהגישה, אשר שוויה נשחק נוכח הירידות בשוקי המניות.

לחרושת השמועות והחדשות על כוונות AT&T נוסף הדיווח של השבועון "ביזנסוויק" על הצעת ענקית התקשורת "למיזוג בין שווים" עם חברת בלסאות, אשר יחייב את AT&T להיפרד מחטיבת הטלוויזיה בכבלים שלה בתנאי למיזוג.

בשנת 1984 בית המשפט העליון בארה"ב, בהחלטה היסטורית, החליט על פיצול AT&T המקורית לחברה הנוכחית ולחברות הטלפון האיזוריות (הבייבי בלס). בלסאות היא הבייבי בל האחרונה שממשיכה להתקיים כחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully