וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה ללכת? האתר החברתי Wannago משיק את פעילותו בישראל

מעיין כהן

11.12.2007 / 10:41

מהות האתר היא לעודד אנשים להגדיל את מעגל החברים שלהם מחוץ לרשת, וליצור קשר על בסיס אירועים שונים, לאו דווקא רומנטיים



הסטארט-אפ wannago.com (לשעבר MatchActivity.com), הפועל זה שנה בגרסת בטא בארה"ב, ישיק ביום רביעי את אותה הפעילות בישראל. מהות האתר היא לעודד אנשים להגדיל את מעגל החברים שלהם מחוץ לרשת, וליצור קשר על בסיס אירועים שונים, לאו דווקא רומנטיים.



המודל העסקי של האתר מתבסס על פרסום ומכירת כרטיסים לאירועים באמצעות תוכניות שותפים. כך למשל עובדת החברה בארה"ב עם groovetickets.com, ובימים אלה מחפשת חברת הכרטיסים לעבוד איתה באופן דומה בישראל.



"אנחנו מחברים אנשים שרוצים ללכת לאותו אירוע, אבל החברים שלהם לא רוצים ללכת איתם", מסביר יוני אביטל, יזם החברה ומנכ"לה. "זה יכול להיות תערוכה בשינקין, וזה יכול להיות קונצרט בזאפה. כיום יש עולם וירטואלי שמשתלט על חיינו. אנחנו מבזבזים זמן על פייסבוק, ובאיזשהו שלב אנשים יתעוררו ויבינו שהם יותר מתרחקים מהחברים שלהם מאשר מתקרבים".



השקת החברה התרחשה ביום שהוכרז כ"יום ללא פייסבוק". לדברי אביטל, "זה מתחבר עם האג'נדה של צאו ותבלו, ואל תתקעו מול המחשב".



Wannago.com קמה ב-2006 על ידי אביטל ושרון טל, וגייסה עד כה 350 אלף דולר מקבוצת משקיעים, בהם גיל אלבז ומייק נפולי. החברה שואפת לגייס 1.2 מיליון דולר בתחילת 2008.



החברה קמה בשם MatchActivity.com, אך שינתה אותו לאחר שחברת Match.com ביקשה זאת ממנה.



אביטל מנסה להסביר מה ההבדל בין האתר שלו לאתרי הכרויות או אתרים חברתיים אחרים: "דייט זה הדבר הכי מביך בעולם. פה אנחנו נותנים לחבר'ה לשבור את הקרח בפעילות שהם רוצים ללכת אליה בכל מקרה". לדבריו, "השלב הבא בפעילות החברה היא פעילות סלולרית. כל אחד יוכל דרך הטלפון לעדכן מה הוא עושה בסוף שבוע או מה הוא רוצה לעשות, בסגנון טוויטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully