וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 סוללות מזוייפות במכשירי "סלקום"

אמיתי זיו

17.12.2007 / 16:30

החברה החלה באיסוף של עשרות אלפי מכשירים תוצרת "סוני אריקסון". מדובר בתרגיל עוקץ שני לו נופלת החברה קרבן בטווח של שנה וחצי

סלקום תיאלץ להחליף את הסוללות של כ-10,000 מלקוחותיה מחזיקי מכשירי סוני אריקסון בארבע דגמים שונים: t650 ,w660i ,k610i ,k800i בשל חשש שהסוללות מזויפות ועלולות לסכן את בעליהן.

חברת ברס, המשווקת את מכשירי סוני אריקסון, טוענת כי נפלה קורבן לתרגיל עוקץ של יצרן בשם מגה טל, אשר מכין עבור סלקום את המכשירים לפני שיווקם ומגייר אותם. היצרן הנ"ל החליף את הסוללות המקוריות של המכשירים והכניס במקומן סוללות מזויפות. סלקום גילתה את התרמית במהלך בדיקה שגרתית.

כעת נערכים בחברה למבצע ההחזרה, שיחל כבר ביום רביעי הקרוב, אך מסרבים לומר מה עלות תרגיל העוקץ עבור החברה. חברת ברס אלקטרה, יבואנית סוני אריקסון אף הגישה למשטרה תלונה בעניין נגד מגה טל.

מדובר במכשירים ששווקו לסלקום בלבד ולא לפרטנר, בשל העובדה שסוני אריקסון עובדת מול מגיירים שונים בשיווק המכשירים למפעילים.

עוקץ שני בתוך שנה וחצי

מאחר שסלקום היא זו שעומדת מול לקוחותיה, הרי שזהו תרגיל עוקץ שני שחווה סלקום בתוך כשנה. בספטמבר 2006 נמסרו כ-70 מכשירי סלולר של סלקום במרמה לאדם שהתחזה טלפונית לסמנכ"ל השיווק של סלקום. הנזק שנגרם אז לחברה הוערך בכ-70 אלף שקל.

בסלקום מבקשים להבהיר שניתן בבדיקה ביתית לבדוק האם מדובר בסוללה מזויפת, לפי הנחיות שייצאו בקרוב. החזרת המכשירים תתחיל ביום רביעי. בסלקום מבהירים כי על פי הבדיקות שביצעו אין סכנה למחזיקים בסלולה המזויפת.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully