וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגאס, מאחורייך: מלון MGM גרנד מקאו נפתח היום

הדר תדמור

18.12.2007 / 11:27

מלון ההימורים, שייצב עצמו כ"קזינו עילית",הוקם בעלות של 1.25 מיליארד דולר, הוא מיזם משותף של חברת MGM מיראז' וביתו של סטנלי הו

מלון MGM גרנד מקאו פתח היום את שעריו לציבור המהמרים. המלון, אשר הוקם בעלות של 1.25 מיליארד דולר, הוקם במסגרת מיזם משותף של חברת MGM מיראז' ופנסי הו, ביתו של איל ההימורים סטנלי הו.

המלון החדש יתחרה בעשרות מלונות שכבר קיימים ברצועת המלונות במקאו, המקום היחיד בסין בו ההימורים הם חוקיים. MGM גרנד מקאו הוא המלון הראשון באסיה של חברת MGM מיראז'.

800 מכונות מזל ו-600 חדרים

המלון החדש של MGM במקאו כולל 600 חדרים, והוא נועד למשוך אליו את המהמרים הכבדים והעשירים, לפי פנסי הו. במלון מצויות גם חנויות יוקרה והצעות בידור שונות.

למלון 35 קומות, תקרת זכוכית והוא כולל פסלי זכוכית של אמן הזכוכית האמריקאי דייל צ'יהולי. ברחבת ההימורים 400 שולחנות, 800 מכונות מזל ו-16 חדרי הימורים פרטיים.

בחודש אוגוסט נפתח במקאו המלון ואתר ההימורים הגדול בעולם. אתר הנופש ונישיאן החדש במקאו, בבעלותו של שלדון אדלסון, נבנה בעלות של 2.4 מיליארד דולר. הפרויקט, שעלותו הסתכמה ב-12-10 מיליארד דולר, הוא הגדול ביותר מבין סדרה של קומפלקסים אשר נבנים בימים אלה במקאו, חצי האי בחלקה הדרומי של סין.

מלון סאנדס מקאו, המלון הראשון בבעלות אמריקאיות במקאו, פתח שעריו לפני שלוש שנים, ובשנה הראשונה לפתיחתו כבר החזיר את עלויות הבניה, לפי לאס וגאס סנדס ומומחים בתעשיית ההימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully