וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור ונצ'רס תעניק הלוואת גישור בסך 2 מיליון דולר לחברת הביו-טק הישראלית גלייקודאטה

צורי דאר

30.9.2001 / 14:31

גלייקודאטה, שפיתחה פלטפורמה לניתוח מולקולות סוכר, גייסה לפני שנה 2.5 מיליון דולר

קרן ההון סיכון כור ונצ'רס תעניק הלוואת גישור, הניתנת להמרה למניות, לחברת הביוטכנולוגיה גלייקודאטה (Glycodata). ההלוואה, בסך 2 מיליון דולר, תינתן החל מ-1 לנובמבר, בארבעה תשלומים של חצי מיליון דולר כל חודשיים.

גלייקודאטה פועלת בתחום ה-GlycoBiology - ביולוגיה של סוכרים. החברה פיתחה פלטפורמה המשלבת גישות ביולוגיות, ביוכימיות, מתימטיות וביו-אינפורמטיוויות, לניתוח מבני, זיהוי והפרדה של מולקולות סוכר. אחד מיישומי הפלטפורמה הוא פיתוח חומרים בעלי פוטנציאל לשמש כבסיס לתרופות למחלות סרטן.

גלייקודאטה נוסדה בשנת 2000 כחברה בת של הלתקייר. בספטמבר 2000 גייסה 2.5 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר אחרי הכסף. את הגיוס הובילה כור ונצ'רס עם השקעה של 2 מיליון דולר והשתתפה בו דיסקונט שוקי הון, שהשקיעה את יתרת הסכום. המשקיעות התחייבו אז להשקעה נוספת של 3 מיליון דולר כעבור שנה.

החברה מעסיקה כ-20 עובדים במרכז פיתוח באשדוד.

החברה האם, הלתקייר, מספקת, באמצעות החברות הבנות שלה סביון דיאגנוסטיקה, גמידג'ן ודניאל ביו-טק, שירותים וכלים עבור חוקרים בתחום הביוטכנולוגיה. החברה נסחרת בבורסת הנאסד"ק ברשימת ה-Small Cap - בשווי של כ-3 מיליון דולר.

הכנסותיה של הלתקייר ברבעון הראשון של 2001 עמדו על 4.2 מיליון דולר, לעומת 4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, ובדומה לרבעון שעבר. ההפסד הנקי הגיע ל-691 אלף דולר או 12 סנט למניה, לעומת איזון ברבעון המקביל והפסד של 6 סנט ברבעון הקודם.

להפסד הנקי גרמו בעיקר הוצאות חד פעמיות בגובה 550 אלף דולר שנגעו לביטול המיזוג המהופך (Reverse Merger) של החברות הבנות שלה, סביון דיאגנוסטיקה וגמידג'ן, עם חברת סלקטור - שלד בורסאי הנסחר בבורסת ה-AIM הלונדונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully