וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ליהמן ברדרס וגיזה מאמינים במיסטיקום: השקיעו בחברה כ-10 מ' ד' במסגרת הסבב האחרון

צורי דאר

30.9.2001 / 17:45

כך נודע ל-TheMarker.com; מיסטיקום השלימה לאחרונה גיוס של 30 מ' ד'; שני המשקיעים החדשים האחרים - פיליפס ו-ABN Amro - השקיעו כ-5-6 מ' ד' כל אחד

בגיוס האחרון של מיסטיקום, בסך 30 מיליון דולר, השתתפו גם בנק ההשקעות ליהמן ברדרס וקרן ההון סיכון הישראלית גיזה כמשקיעים חדשים. ל-TheMarker.com נודע כי כל ארבעת המשקיעים החדשים - ליהמן, גיזה, פיליפס ו-ABN Amro, השקיעו בחברה כ-5-6 מיליון דולר כל אחד. יתרת הסכום - כ-10 מיליון דולר - הושקעה על ידי המשקיעים הקיימים.

בסוף השבוע האחרון דיווחה חברת המידע להיי-טק D&A כי מיסטיקום - המפתחת שבבים עבור תעשיית רשתות תקשורת נתונים בטכנולוגיות DSP - גייסה 30 מיליון דולר לפי שווי של 110 מיליון דולר אחרי הכסף.

על פי הדיווח, בניגוד למרבית הגיוסים המבוצעים לאחרונה בירידת ערך משמעותית לחברות (Down-Round), שמרה מיסטיקום על ערך החברה מן הגיוס הקודם.

מיסטיקום הוקמה בשנת 1997 על ידי ד"ר דוד אלמגור. החברה מתמחה בתכנון של שבבים עבור תעשיית רשתות תקשורת הנתונים בטכנולוגיות עיבוד אותות ספרתי (DSP) ואות מעורב. לחברה מרכז פיתוח בנתניה וסניף במאונטנוויו שבקליפורניה.

בספטמבר 1999 גייסה מיסטיקום כ-15 מיליון דולר לפי שווי של 90 מיליון דולר אחרי הכסף. עם המשקיעים במיסטיקום נמנות סיסקו , טקסס אינסטרומנטס, הקרנות ניוברי ונצ'רס וג'יי.פי מורגן קפיטל האמריקאיות והקרנות הישראליות פיטנגו ונצ'ר קפיטל ואקליפטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully