וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הכסף שלכם יעשה ב-2008?

עומר רבין

28.12.2007 / 12:44

אנחנו לא ממש יודעים, אבל יש לנו עוד כמה שאלות כלכליות על הסוגיות הבוערות ב-2008. החל ממחירי הדירות ועד לתחרות בתעופה

מתנדנד -

הדולר הספיק השנה ליפול לשפל של קרוב ל-10 שנים, וגם להרים את הראש ממנו. אנליסטים צופים כי בשנה הבאה ישמור המטבע על יציבות סביב שער של 3.9 שקלים – בין אם יתממשו או לא, אין ספק שכולנו נמשיך לשאת עיניים לעבר השטר הירוק (אילוסטרציה: מערכת וואלה!)

המהפיכה ממריאה -

אחרי הרבה הבטחות ודיבורים, מגיעים הניצנים לרפורמה בשוק התעופה: אל-על מתחילה לוותר על הבלעדיות בקווים, ראיין-אייר מכינה את הקרקע לנחיתה בנתב"ג והחברות הזרות מגבירות את תדירות הטיסות לישראל. האם ב-2008 סוף סוף נטוס בזול? (אילוסטרציה: מערכת וואלה!)

ממזרח תיפתח השקעה -

אחרי שנים של הגמוניה אמריקאית בלתי מעורערת, מתחיל לנדוד מרכז הכובד הכלכלי לעבר שוקי המזרח. משבר המשכנתאות שתקף השנה את ארה"ב רק חידד את המגמה כשאלפי משקיעים לטשו את עיניהם (המלוכסנות?) לעבר השווקים המתעוררים, בעיקר אלה שבאסיה (צילום: ShutterStock)

חתיכת השקעה -

את מי לא רתמו השנה בבתי ההשקעות כדי למכור לכל עקרת בית משכנתא? עדי אשכנזי, ציפי שביט, חיים רביבו, דרור רפאל ואחרים – אחרי שנה של השקעה ושיווק, מעניין יהיה לראות האם 2008 תספק סוף סוף את המהפיכה הגדולה בניידות התיקים והמשקיעים בין השחקנים השונים בשוק ההון המקומי (צילום: שרון בוקוב)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הקופה רושמת -

נתוני החודשים האחרונים מצביעים על עלייה משמעותית במחירים לצרכן. ההתייקרויות במחירי חומרי הגלם ובעלויות מוצרי המזון בעולם עשויים להביא השנה לגל אינפלציה משמעותי ומורגש – כזה שיגרום לכולנו להיפרד מהרבה יותר כסף בקופה (צילום: בוצ'צ'ו)

צפוף בנתב"ג -

מספר התיירים שנחתו בארץ הגיע השנה למעל 2 מליון, ושבר שיא של כעשור. אם הרגיעה במצב הבטחוני תימשך, צפוייה 2008 להיות שנה של עלייה חדה בתיירות, ולהחזיר את הענף למעמדו כמנוע הצמיחה החשוב במשק הישראלי (צילום: ShutterStock)

צריך לצלצל פעמיים -

לקראת סוף השנה הושקה בקול תרועה גדולה תכנית הניידות, שנקברה במהירות ע"י תקלות רבות ומעט מאוד עניין בקרב הציבור. האם השנה החדשה תביא איתה מהפיכה צרכנית, אחוזי נדידה גבוהים והורדה של תעריפי שיחות? (צילום: ShutterStock)

פריים-טיים -

שנת 2007 התאפיינה בצמיחה מרשימה בפרסום במדיות החדשות – אבל 2008 מסתמנת כשנת המפנה האמיתית: חברות הסלולר מתחילות להריץ קמפייינים, משרדי הפרסום עוברים שינוי תפיסתי, וגופים כלכליים חזקים נכנסים בכל הכוח לאינטרנט. ערוץ 2, מאחוריך! (אילוסטרציה: מערכת וואלה!)

מאבק במעו"ף -

בלאומי מסכמים את 2007 בחיוך, אחרי שנה מוצלחת בה "עקפו" את הפועלים בדרכם להיות הבנק הגדול במדינה. האם הבנק באדום יוציא את התותחים הכבדים ויחזיר לעצמו את התואר, או שגליה מאור תתרגל לכס מנכ"לית הבנק הגדול בישראל? (גליה מאור וצבי זיו. צילום: יח"צ)

עיר ללא השכרה -

בזמן שאילי ההון הישראליים נאבקים על מתחמי הנדל"ן הנחשבים בעולם, תמשיך כנראה גם השנה ת"א למצב עצמה כעיר לעשירים בלבד: בזה אחר זה קמים מגדלי מגורים שאפתניים המותירים את הסטודנטים והזוגות הצעירים עם מעט אפשרויות מגורים, במחירים הולכים ועולים. (צילום: אתר רשמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully