וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצפי לסילבסטר: עליה חדה במכירות

רינה רוזנברג

31.12.2007 / 9:30

רשתות השיווק וחברות הפארם נערכות לסילבסטר עם מבצעים ומלאים גדולים. בטיב טעם צופים גידול של 40% במכירות

סילבסטר, כמו ראש השנה ופסח, נהפך בישראל לחג של קניות. ברשתות השיווק, ביקבים וברשתות הפארם נערכים כדי לגרום לנו לרכוש מוצרים, והרבה. ברשת טיב טעם לא רק מציבים עצי אשוח מוארים ובובות סנטה קלאוס, אלא גם מצפים בסילבסטר לגידול של 40% במכירות.

טיב טעם רכשה מלאי מיוחד של שוקולדים, בונבוניירות, יינות ושמפניה. ברבוע הכחול יוצאים במבצעים מיוחדים למשקאות אלכוהוליים. בשופרסל הגדילו את מלאי המשקאות, השוקולדים והבונבוניירות.

חברת הכרם השקיעה כ-3 מיליון שקל במהלך שיווקי למותג וודקה אבסולוט לקראת חגיגות הסילבסטר, ובחברה מצפים להכפלת המכירות בהשוואה לחודש ממוצע. ביקבי ברקן מדווחים כי בערב השנה האזרחית החדשה מעדיף הציבור יינות יקרים יותר בעלות של 60-40 שקל.

ברשתות הפארם צופים התעניינות גוברת במוצרי טיפוח ובישום ויצאו במבצעי הנחות. בנוסף, הן מצפות כי המכירות בדצמבר יגדלו בכ-40% לעומת חודש ממוצע. בניו פארם מדווחים כי מחזור המכירות במחלקת הבשמים לקראת סוף השנה גדל ביותר מ-50% מהממוצע ברשת.

ברשת חנויות הפרחים ZER4U מדווחים כי בשבועיים האחרונים של דצמבר נרשמה עלייה במכירות ובמשלוחים לחו"ל. הרשת מצפה כי היום ­ ביום האחרון של השנה­ תירשם עלייה במכירות של פי חמישה עד שמונה לעומת יום רגיל.

לא רק החוגגים ישמחו את בעלי העסקים בערב החג,­ גם הנשארים בבית: בבלוקבאסטר צופים עלייה של 25% בהשכרות הסרטים בערב הסילבסטר לעומת יום ממוצע במשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully