וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשיו של ארז מלצר עוזבים את אפריקה ביחד איתו: לבייב פיטר היום את מעין בר לאחר חצי שנה בקבוצה

מיכאל רוכוורגר

31.12.2007 / 15:36

בר שימשה כמנהלת בכירה בפיתוח עסקים; הובאה לאפריקה בידי מלצר, שעבד לצדה שנים רבות בחברת ההשקיה נטפים



בחודש האחרון, אין רגע דל בקבוצת אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב. החודש התחיל בהודעה על סיום תפקידו של המנכ"ל ארז מלצר, פחות משנה לאחר מינוי לתפקיד, על רקע הבדלי גישות מהותיים באשר לאסטרטגיה העסקית של החברה.



לבייב, הבעלים של אפריקה, הדהים כשהודיע ביום רביעי שעבר כי הוא עוזב את הארץ ללונדון, ככל הנראה על רקע ההסתבכות עם רשויות המס בישראל, בהיקף של מאות מיליוני שקלים.



היום, ביום שבו מלצר מפסיק לכהן כמנכ"ל אפריקה ישראל, משחררת החברה הודעה לבורסה על הפיטורין של מעין בר, מנהלת בכירה בתחום פיתוח עסקים בקבוצת אפריקה ישראל.



בר, עו"ד בהשכלתה, הובאה מחברת נטפים לאפריקה על ידי ארז מלצר במאי השנה. מלצר ניהל את נטפים בעבר. לפני הגעתה לאפריקה, שימשה בר כיועצת משפטית של נטפים בדרגת סמנכ"ל, במשך 5 שנים. בר תסיים את תפקידה באפריל בשנה הבאה, לאחר פחות משנה בקבוצת אפריקה.



עזיבה זו מצטרפת לשרשרת העזיבות שפקדה את אפריקה השנה, ואשר כללה - מלבד מלצר - את יעקב בן משה, מנכ"ל אפריקה ישראל פסיפיק והאחראי על פעילות החברה במזרח הרחוק; את אבי נוטה, מנהל חטיבת הנכסים באירופה; את שאול גליקסברג, סמנכ"ל הכספים; וכן את מוטי לייבוביץ, מנכ"ל בית ההשקעות אפריקה ישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully