וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות התקשורת הישראליות סוגרות עסקות בשווקים המתעוררים: מילומר סחר תקים 20 חנויות ביוגוסלוויה לשעבר

אמיתי זיו

31.12.2007 / 16:12

חברת טלרד קונג'י תפתח מרכזיות IP לצבא אוקראינה



חברת הישראלית תקים רשת של 20 חנויות תקשורת במדינות יוגוסלוויה לשעבר. החברה חתמה על מסמך עקרונות עם חברת Retail Roaming הסרבית להקמת 20 חנויות תקשורת חדשות. החברה הסרבית היא המפיצה הרשמית של מותג סמסונג ביגוסלוויה והחנויות החדשות ימותגו תחת השם SAY.



לגבי מילומר סחר, זוהי התרחבות הפעילות במזרח אירופה אחרי שחברת הבת MCS כבר מפעילה כיום 61 חנויות תקשורת ברומניה. בשותפות החדשה בין החברות, תחזיק מילומר סחר ב-75%, ובמשך השנים הקרובות מתכננת החברה פתיחה של עוד כ-70 סניפים בכל מדינות יגוסלוויה לשעבר.



חברת מילומר סחר סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של 2007 הכנסות בסך 210 מיליון שקלים ורווח תפעולי של 2.9 מיליון שקלים. ל-2008 מציבה החברה יעד של מכירת 750 אלף מכשירים סלולרים בהיקף של כ- 70 מיליון אירו.



בד בבד מודיעה חברת טלרד קונג'י הישראלית על עסקה בהיקף של 11 מיליון שקלים לפריסת מרכזיות IP עבור צבא אוקראינה. ההסכם נחתם לתקופה של שנתיים במהלכן תקים טלרד קונג'י פתרון תקשורת משולב של העברת נתונים וקול וכן מוקד טלפוני.



אבי אללי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה מוסר: "מדובר בפרויקט מורכב ומשמעותי המרחיב את היקף הפעילות של החברה במדינות חבר העמים, לאחר שזו השלימה בשנה האחרונה מספר עסקות ברוסיה וקזחסטן".



חברת טלרד קונג'י מתמחה בפיתוח ייצור ושיווק פתרונות תקשורת למגזר העסקי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully