וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אורי סלונים ימונה לסגן יו"ר דירקטוריון הראל השקעות

TheMarker

31.12.2007 / 19:19

סלונים יחליף את גבי פרל שביקש לסיים את תפקידו לאור רצונו להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים, במסגרת אודין השקעות



השקעות מתכוונת למנות את עו"ד אורי סלונים לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים. סלונים ישמש בדירקטוריון כנציגה של משפחת סמפורנה, אשר מחזיקה ב-20.2% בהראל השקעות. מינויו של סלונים יכנס לתוקף לאחר אישור דירקטוריון הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים.



משפחת סמפורנה פועלת במספר רב של תחומים באינדונזיה ובמדינות שונות ברחבי אסיה, באירופה ובצפון אמריקה. משפחת סמפורנה פועלת כיום בקשת רחבה של תחומים, לרבות תחום השירותים הפיננסים, תקשורת סלולרית, משאבים טבעיים, נדל"ן ותיירות. משפחת סמפורנה דורגה באחרונה על ידי מגזין פורבס האמריקאי כאחת מ-15 המשפחות העשירות בדרום מזרח אסיה.



עו"ד סלונים יחליף בתפקידו את גבי פרל, אשר הודיע, כי בכוונתו לסיים את תפקידו כסגן יו"ר דירקטוריון הראל השקעות, בכדי להתמקד בפיתוח עסקיו במסגרת חברת אודין השקעות. פרל ימשיך לשמש כיועץ להראל השקעות ופיננסים ולמשפחת המבורגר.



יאיר המבורגר, יו"ר ומנכ"ל הראל השקעות, הודה לפרל על תרומתו לקבוצת הראל השקעות ולסיועו בפיתוח הפעילות הפיננסית של הקבוצה ובמיצובה של זרוע הפיננסים של הראל. המבורגר בירך את סלונים עם כניסתו לתפקיד וציין, כי "הידע המקצועי והניסיון הרב שצבר עו"ד אורי סלונים יוסיפו לחיזוק קבוצת הראל והשדרה הניהולית שלה".



עו"ד אורי סלונים (65) מבכירי עורכי הדין בישראל, ימשיך במקביל לנהל את משרד עורכי הדין שבבעלותו ואשר מתמחה, ביו היתר, בניהול סיכונים כבר 38 שנים. סלונים משמש כיום כחבר בדירקטוריונים של חברות ציבוריות וביניהן דירקטור בבינלאומי הראשון השקעות וחיתום, בבתי הזיקוק לישראל, בכרמל אולפינים ובחברת אורי דורי.



סלונים מלווה מזה 23 שנים את משפחות השבויים והנעדרים ושימש כיועץ בהתנדבות בנושא ל-8 שרי ביטחון. ב-15 השנים האחרונות משמש עו"ד אורי סלונים כיו"ר ארגון וראייטי ישראל, ובעבר שימש כנשיא וראייטי העולמי. סלונים כיהן כיו"ר עסקי הנאמנות של בנק HSBC בישראל, שימש כדירקטור בקבוצת הביטוח מגדל במשך 20 שנים ובחברת טבע במשך 5 שנים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully