וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכות לשבות? ריצ'רד ברנסון קרא לעובדי וירג'ין אטלנטיק להתפטר לאחר שהודיעו כי יפתחו בשביתה לשיפור שכרם

נמרוד הלפרן

31.12.2007 / 19:55

המיליארד הבריטי הודה כי רמת השכר בחברת התעופה שבבעלותו נמוך מאשר אצל המתחרות, דיווח BBC



המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון, בעליה של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, קרא היום לעובדי החברה - המאיימים לפתוח בשביתה לשיפור תנאי השכר שלהם - להתפטר מהחברה ולחפש מקום עבודה אחר; כך דיווח אתר החדשות בי.בי.סי.



במכתב ששלח מייסד קבוצת וירג'ין ל-4,800 אנשי צוותי האוויר של החברה, הזהיר ברנסון כי אין בכוונתה של וירג'ין אטלנטיק להיענות לדרישות השכר של העובדים. איגוד העובדים יונייט, המייצג את עובדי החברה, הגדיר את מכתבו של ברנסון "פרובוקציה".



מכתבו של ברנסון בא בעקבות החלטת עובדי החברה המאוגדים, לקיים שתי שביתות בנות 48 שעות במהלך חודש ינואר. זאת, במחאה על רמת השכר בחברה, הנמוכה לדבריהם מהשכר בחברות תעופה מתחרות, בהן בריטיש איירווייס. העובדים מתכננים לקיים שתי שביתות, הראשונה ב-9 וב-10 בינואר, והשנייה ב-16 וב-17 בינואר.



במכתבו, כתב ריצ'רד ברנסון כי וירג'ין אטלנטיק נחושה שלא להעניק העלאות שכר השנה. "התוצאה של העלאות שכר נוספות תהיה נטילת סיכונים בלתי קבילה, אשר תקבע תקדים מסוכן לחברה כולה", הוסיף.



עם זאת, הודה ברנסון כי חבילת השכר הבסיסית לעובדים בחברות תעופה מתחרות גבוהה יותר, אולם הוסיף כי המתחרות לא מציעות הטבות צדדיות הנובעות מכך שעובדים בחברה "קטנה וידידותית יותר".



"עבור חלקכם, שכר גבוה יותר מזה שווירג'ין אטלנטיק יכולה להציע עשוי להיות חיוני לקיום סגנון החיים שלכם. במקרה כזה, עליכם לשקול לעבוד במקום אחר", כתב ברנסון.



דובר איגוד יונייט אמר כי המכתב "לא מסייע ביישוב המחלוקת", ו"רק יגביר את הדאגה בקרב האנשים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully