וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת תופעת הפרזנטורים הסלבריטאים

עוזי דברת

2.1.2008 / 11:30

מירי נבו תצטרף לקמפיין הפרסום של 9,000,000 מקבוצת ביטוח ישיר, ותקבל 50 אלף דולר עבור עבודתה. החברה תשיק אתר אינטרנט חדש

תופעת הפרזנטורים הסלבריטאים ממשיכה: 9,000,000 מקבוצת ביטוח ישיר החליטה לצרף את מירי נבו כפרזנטורית. השחקן משה איבגי (המוכר כדוד הכי טוב) ימשיך להיות הפרזנטור הראשי של 9,000,000, ואליו תצטרף נבו שתככב ככתבת ספורט בכירה.

עוד נודע כי נבו קיבלה עבור תפקידה כפרזנטורית סכום המוערך ב-50 אלף דולר. נבו חתמה על חוזה לשנה עם החברה והתחייבה למינימום של שישה סרטונים. מדובר בפעם הראשונה שבה מצרפת החברה פרזנטור נוסף לאיבגי, המככב כפרזנטור של החברה זה ארבע שנים.

צירופה של נבו הוא חלק מקונספט קריאטיווי חדש עליו מכריזה 9,000,000 - עולם הביטוח נכנס לעולם הכדורגל. במסגרת הקונספט החדש, מבית אדלר חומסקי & ורשבסקי, דוד הכי טוב יהפוך למאמן כדורגל ומירי נבו תגלם כתבת ספורט. את המסרים הקשורים לעולם הביטוח יעביר איבגי הישר ממגרש הכדורגל. הקמפיין הראשון בכיכובם של השניים, בעלות של כ-4 מיליון שקל, ישיק את אתר האינטרנט החדש של החברה ויעלה ביום חמישי הבא בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.

לדברי רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בישיר איי.די. איי, "דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה". סעד מעריך שהצרכנים "נהפכים למתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים, ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה". להערכתו של סעד, בתוך שנה תתבצע 10% מפעילות החברה ברשת האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully