וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ רכשה את הסטארט-אפ הישראלי XIV

גיא גרימלנד

2.1.2008 / 12:49

הסכם העיסקה לא פורסם, אך ההערכות הן שתג המחיר נע בין 300 ל-350 מיליון דולר. XIV תהפוך לחלק מחטיבת מערכות האחסון של יבמ

עכשיו זה רשמי: יבמ הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית XIV. עם הרכישה, יהפכו XIV, הטכנולוגיות וצוות העובדים שלה, לחלק מחטיבת מערכות האחסון במסגרת קבוצת המערכות והטכנולוגיות של יבמ. הפרטים הפיננסיים של העסקה לא פורסמו, אך ההערכות הן שהיקף העסקה נע בין 300 ל-350 מיליון דולר.

משה ינאי, יו"ר XIV , אמר כי "אנחנו שמחים להפוך לחלק משמעותי במשפחת יבמ, מה שיאפשר לנו ולארכיטקטורה הייחודית שלנו, למהנדסים שלנו ולניסיוננו בתעשיית האחסון לתרום למיצובה של יבמ בעמדת הובלה בתעשייה". עוד הוסיף ינאי כי "אנו מאמינים כי רמת החדשנות הטכנולוגית אליה הגיע צוות הפיתוח שלנו אין מקבילה מתחרה בתעשיית האחסון. השילוב בין החידושים הארכיטקטוניים שלנו ובין מערך המחקר של יבמ, מערך המכירות, השירות, הייצור ויכולות ההפצה - יאפשרו לטכנולוגיות האלה להתמודד עם הצרכים הטכנולוגיים ההולכים וגדלים של עולם ה- Web 2.0, ולהגיע לכל מקום ולכל פינה בעולם".

אנדי מונשו, מנכ"ל חטיבת מערכות האחסון ביבמ, ציין כי "רכישת XIV מחזקת עוד יותר את תיק התשתיות של יבמ לטווח ארוך, וממצבת את יבמ בעמדה הטובה ביותר על מנת להתמודד עם הזדמנויות חדשות בתחום האחסון, דוגמת יישומי Web 2.0, ארכיונים דיגיטאליים ומדיה דיגיטאלית". עוד הוסיף מונשו כי"היכולת הזמינה כיום כמעט בידיו של כל אדם, ליצור תוכן דיגיטאלי בכל זמן, מאיצה ומגדילה את הצורך בדרך חדשה לחלוטין ליישום פתרונות תשתית, לעולם החדש של מידע דיגיטאלי. יבמ שמה לעצמה למטרה לספק את הטכנולוגיות והפתרונות המובילים בכל שכבה ותחום במרכז הנתונים: אחסון, שרתים, תוכנה ושירותים - על מנת להתמודד עם המציאות החדשה הניצבת בפני לקוחות בעולם טכנולוגיות המידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully