וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח ניתוח מניות תוך רבע שעה

שלומי שפר

2.1.2008 / 14:56

בנק לאומי ישיק מערכת מחשב שמנתחת דו"חות כספיים ברבע שעה. מהות השירות: ביצוע ניתוח של דו"חות מיידיים הנשלחים לרשות לניירות ערך

עונת הדו"חות השנתיים עוד רחוקה, אולם לבנק לאומי אין סבלנות. הבנק ישיק בימים הקרובים מערכת מחשב מקורית שפותחה לצורך ניתוח מהיר של דו"חות כספיים. עוד נודע, כי בימים הקרובים יציע הבנק לפעילים כבדים בשוק ההון וללקוחות גדולים להיות מנויים על השירות.

מהות השירות החדש היא ביצוע ניתוח של דו"חות מיידיים הנשלחים לרשות לניירות ערך, כאשר עבור מניות הכלולות במדד ת"א 100 יועבר הניתוח במהלך 15 הדקות הראשונות מזמן פרסום הדו"ח - הזמן בו מתבצעת הפסקת המסחר בבורסה בניירות הערך של החברה. בשאר המניות, יינתן השירות ביום פרסום הדו"ח.

ניתוחי הדו"חות יופצו באופן מיידי אל כל יועצי הבנק באמצעות אתר האינטראנט הפנימי של הבנק, וכן אל לקוחות גדולים של הבנק. הניתוחים יכללו תיאור קצר של החברה ופעילותה, התפתחויות ומגמות בחברה בתקופה האחרונה, נתונים אודות המאזן והמינוף הפיננסי ונתונים אודות רווחיותה.

המבזק יכלול גם חדשות חיוביות ושליליות מהותיות אודות החברה, המתקבלות מתוך ניתוח הדו"ח הכספי שפורסם. השירות יינתן בשפה פשוטה וידידותית עם הבלטה של האלמנטים המהותיים בדו"ח.

בתוך זמן קצר, יוכלו כל לקוחות לאומי, המקושרים למערכת הממוכנת של הבנק ומבצעים פעילות דרכה, להיחשף לשירות דרך האינטרנט. השירות עתיד להתרחב גם למניות חו"ל נבחרות ויינתן גם בשפה האנגלית לנוחות תושבי חוץ המקושרים לבנק.

השירות יינתן בעיקר לדו"חות כספיים רבעוניים ושנתיים אך אם החברות יפרסמו דיווחיים מיידיים חשובים, כמו אזהרות רווח וכדומה, תפעיל המערכת שירות דומה. השירות לא יכלול המלצה או חיווי דעה, כמו האם כדאי להשקיע או למכור את המניה, אלא יהיה ניתוח ענייני של התוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully