וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע נינט" של פלאפון: רק למשתמשים כבדים

בר חיון

3.1.2008 / 9:41

אם דיברתם פחות מ-433 דקות לחודש בפלאפון, מסך ה-LCD יהיה זול יותר בחנות. עבור שינוי מסלול תעריפים תאלצו לשלם 1,500 שקל

בפרסומת החדשה של פלאפון נינט נאלצת לגלח את ראשה לאחר שהתערבה עם חברתה כי לא ייתכן שפלאפון נותנת מסך LCD בחינם. מבדיקת TheMarker עולה כי אם נינט מדברת פחות מ-433 דקות בחודש בממוצע, הרי שהיא לא הפסידה בהתערבות ולכן כלל לא היתה צריכה להתגלח. זאת משום שבמקרה כזה פלאפון לא באמת מעניקה מסך LCD בחינם.

המבצע המדובר של פלאפון מיועד ללקוחות חדשים או מי שמשדרגים למכשיר דור 3 ומצטרפים למשך שלוש שנים לתוכנית 500 דקות בעלות של 299 שקל לחודש (התעריף המשוקלל לדקה: 0.59 אגורות). העלות כוללת חבילת גלישה או את שירות הנוויגייטור (GPS). בתמורה פלאפון מבטיחה ללקוחות מסכי 26 LCD אינץ' METZ או HAIER, שמחירם הנמוך ביותר בזאפ: 2,915 ו-3,469 שקל בהתאמה.

מבדיקת TheMarker עולה כי בהצטרפות ל"מבצע נינט" חברת פלאפון תחסוך לכם בין 1,400 ל-2,000 שקל בקניית המסכים, אבל רק בהנחה שבכל חודש במשך 3 שנות ההתחייבות תדברו 500 דקות בדיוק - לא פחות ולא יותר.

את החיסכון תתחילו לצבור החל בדקה ה-433 בכל חודש - אם בחרתם במסך של METZ, והחל בדקה ה-407 בכל חודש אם בחרתם במסך של HAIER. במלים אחרות: אם במשך 36 חודשי ההתחייבות דיברתם פחות מכמות הדקות הזו, תוכלו למצוא את המסכים במחיר נמוך יותר בחנות - וישתלם לכם לבחור במסלול שמציע תעריף נמוך יותר לדקת שיחה.

בנוסף, כדאי לזכור כי ההתחייבות במבצע זה אינה התחייבות רגילה, משום שדמי היציאה גבוהים במיוחד: בעבור שינוי מסלול תעריפים תאלצו לשלם 1,500 שקל ובעבור נטישת החברה תשלמו 1,500 שקל נוספים. לשם השוואה, במסלול 400 דקות של פלאפון דמי הפרת ההתחייבות הם רק 990 שקל והתעריף לדקת שיחה נמוך יותר.

בהתחשב בתעריף זמן האוויר הגבוה יחסית של המבצע, אם תשנו את דפוסי השימוש שלכם במהלך שלוש שנות ההתחייבות לפלאפון, אתם עלולים לצאת קרחים מכאן ומכאן: כמו נינט, רק בלי מיליון וחצי השקלים שהיא קיבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully