וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס ו-LG אלקטרוניקס הכריזו על שיתוף פעולה לצפייה בסרטים ישירות בטלוויזיה

ניו יורק טיימס

3.1.2008 / 10:59

טלוויזיות LG עם שירות הסרטים של נטפליקס צפויות לצאת לשוק במחצית השנייה של 2008



נטפליקס, חברת השכרות הסרטים המקוונת, הודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם LG אלקטרוניקס הדרום קוריאנית שמטרתו לאפשר לצופים לצפות בסרטים ישירות בטלוויזיה מהאינטרנט.



שיתוף הפעולה יהווה הרחבה של השירות שהשיקה נטפליקס בשנה שעברה, המאפשר למנוייה לצפות ב-6,000 הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שבאתרה ללא תשלום. עם זאת, הגישה לשירות הקיים אפשרית רק באמצעות מחשב אישי.



ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, אמר כי הוא מקווה לחתום על עסקות דומות נוספות וכי יהיה אפשר לצפות בנטפליקס כבכול ערוץ סרטים באמצעות מגוון מכשירים. "אנו רוצים להיות משולבים בכול מכשיר המחובר לאינטרנט, קונסולת משחקים, נגן DVD בהיי דפינשן וכו'", אמר הייסטינגס. "בסופו של דבר, נתחבר ישירות לטלוויזיה".



לדברי נטפליקס ו-LG, טלוויזיות LG עם שירות הסרטים של נטפליקס יצאו לשוק במחצית השנייה של 2008, אך לא פירטו אלו דגמים מדויקים יכללו את השירות.



נטפליקס אמרה כי תוכל להציע את הישרות המקוון ללא תשלום למנוייה מאחר ובעוד הלקוחות יצפו בסרטים בטלוויזיה, החברה לא תצטרך להשקיע כסף בשליחת סרט ה-DVD באמצעות הדואר.



לדברי הייסטינגס, המאמץ הדיגיטלי החדש של נטפליקס אינו מבשר את סופו של שירות השכרות DVD באמצעות הדואר, שעזר לחברה לרשום ב-2007 רווח בסך 1.2 מיליארד דולר. "אם בכלל, נראה התעוררות וצמיחה בתחום השכרות ה-DVD. איננו צופים התכווצות בפעילות בזמן הקרוב", אמר הייסטינגס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully