וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מכירות למקדונלד'ס בבריטניה

8.1.2008 / 12:32

הבריטים אוהבים את מקדונלד'ס - והיום יותר מתמיד: 88 מיליון לקוחות בדצמבר 2007, עלייה של 10 מיליון לקוחות לעומת דצמבר 2006

למרות קמפיין "חמישה פירות וירקות ליום" של ממשלת בריטניה לאזרחיה המשמינים, מסתבר שהבריטים אוהבים את מקדונלד'ס - והיום יותר מתמיד. מקדונלד'ס, ענקית המזון המהיר האמריקאית, מוכרת בבריטניה היום יותר המבורגרים מאשר בכל 34 שנות הפעילות שלה במדינה. 88 מיליון לקוחות ביקרו בסניפי החברה בדצמבר. מדובר בעלייה של 10 מיליון לקוחות בחודש, או 320 אלף מבקרים ביום, לעומת דצמבר 2006.

התפריט של מקדונלד'ס עבר שינוי בארבע השנים האחרונות, במהלכן נוספו להיצע החברה מנות בריאותיות יותר - כמו שייק פירות, סלטים שונים וטורטיות עוף. למרות השינויים בתפריט, הלקוחות הבריטיים מעדיפים את המנות המסורתיות יותר - כמו המבורגר, צ'יפס וגלידה. המנות המסורתיות מהוות 90% מכלל המכירות של הרשת בבריטניה.

ממשלת בריטניה משקיעה סכומים אדירים בחינוכם של תושבי בריטניה לאכילה נכונה. עם זאת, מחקרים בבריטניה מראים כיום כי התזונה של הילדים במדינה כה גרועה, עד שתוחלת החיים של רבים מהם עלולה להיות קצרה ב-10 שנים מתוחלת החיים של הוריהם.

ממקדונלד'ס נמסר לאתר טיימס אונליין כי ייתכן שאין זה מספר הלקוחות שהולך וגדל, אלא התכיפות שבה אנשים אוכלים במקדונלד'ס. החברה דיווחה כי הפחיתה את כמויות הסוכר והמלח במזונותיה, כמו גם את שומני הטראנס, וכי מנות הילדים מצוידות כיום בפירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully