וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תובעת את הוט על הוצאת לשון הרע

8.1.2008 / 13:16

בזק טוענת שהוט הפיצה לגופים ממשלתיים ולתקשורת מכתב שקרי, ובו טענות שבזק אינה מוכנה לניידות הסלולרית. התביעה בסך מיליון ש"ח

חברת בזק הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך מיליון שקלים, נגד חברת הוט טלקום בגין הוצאת לשון הרע. בבסיס התביעה עומדים מכתבים שנשלחו על ידי הוט למשרדי התקשורת וגופים ממשלתיים נוספים ובו, לפי בזק, עובדות שקריות שהופנו כנגד החברה, בעניין ההכנות לקראת מימוש ניידות המספרים. עוד דורשת בזק כי הוט תחזור בה מתוכן המכתב.

לדברי בזק, הוט הציגה במכתב את חברתם כמי שמחבלת במתכוון בתהליך ניידות המספרים. "הפרסומים, שנעשו בתחילה תחת כסות של מכתב תלונה, נועדו למעשה לפגוע בתדמיתה של התובעת בעיני נמעני המכתב, ולהשיג עבור הנתבעת יתרון בלתי הוגן בתחרותה מול התובעת, ערב הרחבת התחרות בשוק התקשורת באמצעות פתיחתו לניידות בין המפעילים השונים", נכתב בתביעה.

"במסגרת המכתב", הוסיפה בזק, "העלתה הוט טענות כזב שונות בקשר לדברים שנאמרו כביכול על ידי נציגי בזק במסגרת קבוצת העבודה, ובנוגע להיערכותה של בזק לקראת ניידות המספרים, תוך שהיא מציגה את בזק כאילו היא משתמטת מחובותיה. כל תכליתו של המכתב היתה להטיל רבב בבזק, במטרה להשיג עמדת יתרון במאבק על לב הצרכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully