וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת הכנסות ראשונה ללימקו-פידמונט

עומרי כהן

8.1.2008 / 14:42

חצי שנה בלבד אחרי ההנפקה בנאסד"ק, וכבר הביאה החברה למשקיעיה בשורה שלילית. המניה צנחה בתגובה ב-15%

חצי שנה בלבד בנאסד"ק הספיקה לחברת לימקו-פידמונט (סימול: LINC) מקבוצת ת.א.ת תעשיות, כדי להביא למשקיעים בשורה שלילית בדמות אזהרת הכנסות לרבעון הרביעי של 2007. מניית לימקו נפלה אמש בנאסד"ק ב-14.6% לאחר שהחברה הזהירה כי הכנסותיה ברבעון הרביעי צנחו ב-19% ל-15 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. זאת עקב ירידה של 4 מיליון דולר במכירות חלקי חילוף למטוסים.

החולשה בשורה העליונה הושפעה לרעה גם מהאטה בצמיחת מכירות השירותים לשיפוץ מטוסים, אשר נבעה מסגירה של מתקני החברה בטולסה, אוקלהומה, עקב תקלות באספקת החשמל שיצרה סופת שלגים באזור. להערכת לימקו, הסתכמו מכירות השירותים ברבעון הרביעי של 2007 ב-11.6 מיליון דולר לעומת 11.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.

שלושה אנליסטים המסקרים את פעילותה של לימקו, צפו לחברה בממוצע הכנסות של 17.3 מיליון דולר ורווח של 12.5 סנט למניה (1.65 מיליון דולר). לימקו לא הבהירה כיצד תשפיע הירידה במכירות על הרווחיות, אולם ניתן לשער כי רווחיה יהיו נמוכים מהציפיות המוקדמות של השוק.

כדי להמתיק את הגלולה, צירפה לימקו דיווח על חוזה שקיבלה באחרונה לאספקת חלפים לתוכנית נרחבת לשיפוץ מטוסים. התוכנית צפויה לייצר ללימקו הכנסות של 30-20 מיליון דולר לאורך שלוש השנים הקרובות. על פי הנתונים החדשים, רשמה לימקו ב-2007 כולה הכנסות של 70 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 19% לעומת 2006. בתשעת החודשים הראשונים של 2007 הציגה החברה רווח נקי של 4.4 מיליון דולר - גידול של 46% לעומת התקופה המקבילה ב-2006.

מניית לימקו נסחרת בנאסד"ק, לאחר שהחברה השלימה ביולי הנפקה ראשונה של מניות לציבור. לימקו היא חברה בת של תאת טכנולוגיות, שנסחרת בתל אביב ובניו יורק, וחברה נכדה של ת.א.ת תעשיות, שנסחרת בתל אביב בלבד. אזהרת ההכנסות מאמש גררה גם את מניית תא טכנולוגיות לנפילה של 7.6%. בחודש שעבר השלימה קבוצת קמן אחזקות של רוני אלרואי את רכישת השליטה בת.א.ת תעשיות מידי שלמה אוסטרצר ודב צאלים תמורת 105 מיליון שקל. שבוע לאחר מכן רכשה הקבוצה ממשקיע נוסף מניות של ת.א.ת תעשיות בהיקף של 18 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully