וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגעת רווח" ללומניס: תעמוד בתחזיות להכנסות של 90 מ' ד' ברבעון השלישי

נטע יעקבי

1.10.2001 / 16:54

מנכ"ל החברה, יאשה סיטון, אמר כי בהתבסס על מידע מוקדם בנוגע להזמנות מוצרים, הוא מרגיש בנוח עם התחזיות; הוסיף כי הוא בוטח בביקוש למוצרי החברה ואופטימי לגבי המשך המגמה

חברת לומניס (LUME), המייצרת מערכות פולסי אור לטיפול בפגמי עור ומערכות להסרת שיער בלייזר, שיחררה היום הודעת הרגעה, כהרגלה, לפיה תעמוד בתחזיות האנליסטים לרבעון השלישי. מנכ"ל החברה, יאשה סיטון, אמר כי בהתבסס על מידע מוקדם בנוגע להזמנות, הוא צופה כי הכנסות החברה יעמדו בתחזיות ל-90 מיליון דולר. סיטון הוסיף כי הוא בוטח ביקוש העולמי הגובר למוצרי החברה ואופטימי כי מגמה זו תמשיך גם ברבעון הרביעי של השנה.

ב-20 בספטמבר כינסה החברה שיחת ועידה עם אנליסטים בה הודיעה כי תעמוד בתחזיות לרבעון השלישי ואף אפשר שתעקוף אותן. החברה אישרה את תחזיות האנליסטים להכנסות של 89 מיליון דולר, או 29 סנט למניה ברבעון השלישי, וכן רווח של 2.1 דולרים במזומן למניה. כמו כן, הוסיפה החברה כי הצליחה לצמצם עלויות שחסכו לה כבר 15 מיליון דולר, וזאת בנוסך ל-30 מיליון דולר לפני מס שחסך לה המיזוג של חטיבת הלייזר של קוהירנט לתוכה.

למרות ההאטה הגוברת בשווקים, שוק האסתטיקה נכווה פחות מסקטורים אחרים, ובתוכו, ניתן לומר שמוצרים קטנים וזולים יותר, כמו של לומניס, נפגעו פחות מאשר מוצרים יקרים יותר כמו השתלות סיליקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully