וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק וקגור נטוורקס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה באספקת פיתרונות VoIP

סוכנויות הידיעות

1.10.2001 / 17:00

פיתרונות ווקלטק ישולבו ב-VoiceFlow של קגור ויאפשרו לספקים של שירותי VoIP לשפר את איכות הקול ולהוריד את היקף רוחב הפס הנדרש

חברת ווקלטק , המתמחה בפיתוח מערכות תקשורת לטלפוניית IP, וחברת קגור נטוורקס (Kagoor Networks), המפתחת פיתרונות ניהול עם תעבורת קול ב-IP, הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה באספקת פתרונות VoIP באיכות גבוהה. במסגרת ההסכם, ווקלטק וקגור ישתפו פעולה בשיווק ומכירות של פתרונות VoIP.

פיתרונות ווקלטק, הנמצאים בשימוש בלמעלה מ-100 רשתות VoIP מובילות, ישולבו במוצר VoiceFlow של קגור, פלטפורמת ניהול תעבורת ה-VoIP הראשונה, ובכך יאפשרו לספקים של שירותי VoIP לשפר את איכות הקול בשיחות לרמתן של רשתות הטלפוניה המסורתיות ולהוריד את היקף רוחב הפס הנדרש.

קגור נוסדה בשנת 2000 על ידי איציק פרנסס, שי מוהבן ועופר כהנא. החברה מפתחת פלטפורמת VoiceFlow לעיבוד מהיר של מנות נתונים לצורך שיפור יכולות VoIP. הפלטפורמה של החברה תואמת לציוד VoIP, המיוצר על ידי הספקים המובילים בשוק דוגמת סיסקו , לוסנט וקלארנט.

קגור גייסה באוקטובר 2000 16 מיליון דולר לפי שווי של כ-57 מיליון דולר אחרי הכסף. בחברה השקיעו עד כה Vantage Point ,ComVentures, אינטל קפיטל ו-TDF הסינגפורית.

משקיע נוסף הוא אד קוזל, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיה של סיסקו וראג' סינג, שמכר את סרנט לסיסקו ב-7 מיליארד דולר - עסקה שהניעה את לוסנט לרכוש את כרומטיס הישראלית ב-4.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully