וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבת לורוניקס של קומברס אינפוסיס השיקה קו מוצרי וידיאו דיגיטליים העונה על דרישות הביטחון הגוברות

נטע יעקבי

1.10.2001 / 17:31

המוצרים החדשים אמורים להגביר ולשפר את אפקטיוויות מערכות האבטחה והפיקוח, והיישומים החדשים מאפשרים לבצע פעולות באמצעות מחשב כף יד

לורוניקס, חברה בת הנמצאת בבעלות מלאה של קומברס , המספקת פתרונות ניהול וידיאו דיגיטליים עבור מערכות אבטחה, הודיעה היום על השקת קו מוצרים חדש ועל יישומים חדשים.

החברה, אשר נרכשה על ידי קומברס לפני כשנה, והשתלבה בחטיבת קומברס אינפוסיס, הודיעה על הרחבת קו מוצרי הוידאו הדיגיטליים על מנת לענות על דרישות ביטחון גבוהות יותר. המוצרים החדשים אמורים להגביר ולשפר את אפקטיוויות מערכות האבטחה והפיקוח, על ידי כך שהם מאפשרים לאנשי הביטחון לזהות פעולות חשודות בזמן אמת, לקבל הקלטות ישנות יותר ומידע נוסף כגון תאריכים ועוד, וכל זאת מבלי להפריע לתהליך ההקלטה.

בנוסף הודיעה החברה על יכולות פיקוח אלחוטיות חדשות. מעתה, ניתן יהיה לבצע את פעולות הפיקוח וההשגחה גם באמצעות מחשבי כף-יד, ולקבל באמצעותם הודעות אזהרה, ולשלוט על פיקוח באמצעות וידיאוץ

בעקבות פיגועי התופת בניו יורק בחודש שעבר, חלה עלייה בחשיבותם של תהליכי האבטחה. השקת המוצרים החדשים של חטיבת לורוניקס והשקת היישומים החדשים נועדה כפי הנראה לענות על הצרכים המתהווים בשוק וליהנות מהביקוש הגובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully